کد خبر: ۳۳۸۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

توانبخشی اجتماعی به کمک توانبخشی پزشکی می‌آيد

در نشست مديران ارشد صندوق تامين خسارت بدني کشورو معاونت توانبخشي سازمان بهزيستي کل کشور موضوعات مشترک مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در اين نشست که با حضور دکتر علي جباري مديرعامل صندوق و دکتر حسين نحوي نژاد معاون توابخشي بهزيستي و معاونين و مديران ارشد اين دو نهاد برگزار شد، دو طرف ضمن تاکيد بر توسعه همکاري‌هاي بين دو نهاد بويژه در بخش توانبخشي آسيب ديدگان حوادث رانندگي کشور که مشمول حمايت صندوق تامين خسارت بدني کشور مي باشند، ايجاد بانک اطلاعاتي ويژه في‌مابين را خواستار شدند.
 
به گزارش روابط عمومي صندوق تامين خسارت بدني کشور، دکتر علي جباري مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني کشور در ابتداي اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از روند فعاليت‌هاي صندوق و تشريح دستاوردهاي اين نهاد عمومي، يکي از مهمترين دغدغه‌هاي صندوق را پيگيري وضعيت آسيب ديدگان حوادث رانندگي دانسته و افزود: متاسفانه بر اساس آمارها و مستندات بيشترين ميزان آسيب‌ديدگان حوادث رانندگي دچار ضايعه نخاعي شده و قادر به انجام فعاليت‌هاي روزمره خود نمي باشند.
 
ايشان با اشاره به حمايت‌هاي قانوني صندوق از آسيب‌ديدگان مشمول ماده 10 قانون شخص ثالث، گفت: اين جلسه فرصتي است تا در کنار توانبخشي اجتماعي اين آسيب ديدگان که از طرف صندوق انجام مي‌پذيرد، بهزيستي نيز در بخش توانبخشي پزشکي به بهبود وضعيت کيفيت زندکي اين قشر کمک نمايد.

توانبخشی اجتماعی به کمک توانبخشی پزشکی می‌آيد
 
دکتر نحوي‌نژاد معاون توانبخشي سازمان بهزيستي کشور با ابراز خرسندي از برگزاري اين جلسه اظهار داشت: نگاه صندوق به حمايت از آسيب‌ديدگان ضايع نخاعي که بر اثر حوادث رانندگي دچار اين مشکل شده‌اند قابل تقدير است و اين صندوق يکي از اتفاقات مهم در نظام مقدس اسلامي ايران است.
 
وي در ادامه از آمادگي اين معاونت جهت همکاري با صندوق تامين خسارت بدني خبر داده و افزود: آسيب‌ديدگان نخاعي در کشور مستقيم و غير‌مستقيم در ارتباط با اين معاونت هستند و از خدمات ما بهره‌مند مي‌شوند‌، اگر با هدايت و همکاري مشترک صندوق و بهزيستي بتوانيم به کيفيت زندگي آسيب‌ديدگان کمک نمائيم حرکتي ارزشمند و ملي انجام داده‌ايم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین