کد خبر: ۳۳۸۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

کاندیداتوری مشاور و دو تن از فرزندان آیت‌الله هاشمی در انتخابات مجلس

مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دو نفر از وزرای دولت احمدی‌نژاد در آخرین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس برای کاندیداتوری در این مجلس ثبت نام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی رجایی مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ،محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون در دولت محمود احمدی نژاد و سید محسن یحیوی مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی مهندسین صبح آخرین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات این مجلس ثبت نام کردند.

همچنین محمد سلیمانی وزیرارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در دولت احمدی‌نژاد و احمد خرم از وزرای دولت اصلاحات نیز صبح جمعه با حضور در وزارت کشور برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شدند.

عابد فتاحی و زهره الهیان از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی، اکبر اعلمی نماینده ادوار مجلس و حسین کاشفی، نجفقلی حبیبی و هرمیداس باوند از چهره‌های سیاسی بودند که صبح جمعه برای کاندیداتوری در مجلس دهم ثبت نام کردند.

محمد محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز از حوزه مشهد کاندیدای مجلس دهم شد.

ابراهیم کارخانه نماینده فعلی مجلس نیز بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت کشور برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد.

حجت الاسلام محسن رهامی دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها نیز بعدازظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی ثبت‌ نام کرد.

سخنگوی وزارت کشور گفت:‌ تا ساعت 13:30 امروز 10 هزار و 286 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، حسین‌علی امیری ظهر امروز در ستاد انتخابات کشور گفت:‌ از این تعداد 816 نفر سابقه نمایندگی داشته و 21 نفر هم از اقلیت‌های دینی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی درباره مهلت ثبت‌نام انتخابات گفت:‌در فرمانداری‌ها این انتخابات تا ساعت 16:30 ادامه دارد اما با تصمیم استانداران و با تائید وزیر این مهلت قابل تمدید است. اما در ستاد انتخابات کشور تا پایان روز ثبت‌نام ادامه خواهد داشت اما بهتر است داوطلبان به فرمانداری تهران هم مراجعه کنند زیرا ستاد انتخابات کشور با ازدحام جمعیت روبرو است و روند ثبت‌نام‌ها طولانی است.

فاطمه و محسن هاشمی فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بعد از ظهر آخرین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم جهت کاندیداتوری دراین مجلس ثبت نام کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین