پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
کد خبر:۳۳۸۶۱۳
۲۲:۳۱
۱۳۹۴/۱۰/۰۴

حنطه از استقلال اهواز جدا شد

علی حنطه که در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال، سرمربی تیم استقلال اهواز بود، امشب (جمعه) رسماً از این تیم جدا شد.
۲۲:۳۱
۱۳۹۴/۱۰/۰۴
به گزارش آفتاب نیوز،
محمد ملکی، مالک باشگاه استقلال اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، با تأیید این خبر اظهار کرد: حنطه با توجه به مشکلاتی که داشت، قادر به همکاری با ما نبود و به همین علت از تیم جدا شد.

وی تصریح کرد: در حال بررسی گزینه‌هایی برای هدایت تیم هستیم و تا پایان امشب سرمربی جدید مشخص و معرفی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha