کد خبر: ۳۳۸۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
مشاور آیت‌الله هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات:

احمدی‌نژاد مجلس جدید را از دست اصولگرایان خارج کرد

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعتقاد دارد که احمدی نژاد مجلس آینده را از دست اصولگرایان خارج کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی رجایی پس از ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظرم ترکیب مجلس آینده به نفع مستقلین و اصلاح طلبان خواهد بود.

وی ادامه داد:احمدی نژاد مجلس جدید را از دست اصولگراها خارج کرد و تصور می کنم به دلیل پیمان اصولگرایان با احمدی نژاد و ضربه ای که به کشور خورد مردم آن هشت سال مدنظر قرار دهند و به سمت مجلس معتدل بروند که بتواند بر اساس مصالح کشور و بدون دروغ و فریب کارش را پیش ببرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود:‌ قاعدتا مجلس آینده مجلس معتدلین، مستقلین و اصلاح طلبان خواهد شد. البته اصولگراها هم باید باشند چون مملکت نمی تواند با یک جناح پیش برود و باید با همه جناح‌ها پیش برود.

رجایی با بیان اینکه هنوز لیست اصلاح طلبان برای تهران مشخص نیست تاکید کرد: اصلاح طلبان قاعدتا باید به سمت وحدت پیش بروند. من فعلا جزء لیستی نیستم اما صحبت هایی شده که در آینده مشخص خواهد شد.

مشاور هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که آیا برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس با او مشورت کرده است، گفت: قاعدتا من با بزرگان کشور مشورت می‌کنم.

وی همچنین درباره بزرگترین مانع اصلاح طلبان در انتخابات آینده عنوان کرد: ممکن است رد صلاحیت ها مانع اصلاح طلبان باشد درباره رد صلاحیت ها باید منتظر باشیم و از شورای نگهبان بپرسیم که چه خواهد شد چون نمی توان پیش بینی کرد ولی هر چیزی محتمل است.

رجایی در ادامه خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان همواره نشان دادند می‌توانند در هر شرایطی مفید باشند برگ برنده اصلاح طلبان حضور خاتمی در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که به رکورد 25 میلیون رای رسید اگر همین زمینه باشد اصلاح طلبان قاعدتا می‌توانند نیرو ، فکر وتوانشان را در اختیار مردم قرار دهند.

این فعال سیاسی در پایان درباره تمهیدات اصلاح طلبان برای جلوگیری از رد صلاحیت شان اظهار کرد: قاعدتا باید بزرگان نظام دخالت کنند و نیروهایی که علاقه‌مند به خدمت به کشور و صادق هستند را از عرصه خدمت دور نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
4
2
درود بر اصلاح طلبان . 8سال اصولگرا ها در مجلس بودن چه کاری کردن جز .... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
2
0
باید منتظر بود ودید
ترکیب مجلس اینده
میزان توسعه ساسی ایران را مشخص خواهد کرد
این بار انتخابات مجلس ، ازمونی است از مردم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین