کد خبر: ۳۳۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۰۴

حساسیت مجلس نسبت به سفرهاي استاني احمدی نژاد

آفتاب‌‌نیوز :  محمد رضا تابش طي سخناني در شوراي توسعه و برنامه‌ريزي استان يزد ابراز اميدواري كرد: در دولت جديد از تجربه و توان مديران فعلي به نحو شايسته استفاده شود و استاندار يزد با توشه اخلاق، اخلاص و مديريت همانند استانداران سابق با سعه‌ي صدر منشا بركات بسياري براي استان باشد.

وي درباره‌ي مهمترين تحولات روزهاي اخير مجلس اظهار داشت: مجلس نسبت به سفر‌هاي استاني رييس‌جمهور از اين بابت كه خداي نكرده قول‌هاي داده شده به مرحله عمل در نيايد و باعث بي‌اعتمادي شود، حساس شده است و به همين دليل در حال طراحي مكانيسم‌هايي در اين زمينه است.

وي با بيان اين كه اوراق مشاركت با عدم استقبال مردم مواجه شده است، تصريح كرد: با رشد نقدينگي تا پايان سال به 40 تا 50 درصد، در سال آينده نرخ تورم به 20 درصد مي‌رسد.

وي با بيان اينكه بودجه سال آينده بر اساس هر بشكه نفت 40 دلار بسته شده است، خاطرنشان كرد: بودجه عمراني سال آينده به ميزان 30 درصد در مقايسه با بودجه امسال در اين بخش افزايش دارد.

تابش در ادامه به سلب دو فوريت لايحه مهر امام رضا(ع) اشاره و تاكيد كرد: رييس جمهوري بر اين لايحه تاكيد داشت، ولي در صورت اجرا به آن شكل، تبعات خوبي نداشت. با توجه به اين كه 90 درصد منابع صندوق دولتي بود، ولي صندوق غير دولتي و بسياري از وظايف‌ آن در قانون تشكيل وزارت رفاه پيش بيني شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین