کد خبر: ۳۳۹۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

اسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شد

راه‌یافتگان به بخش رقابتی دومین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) مشخص شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش دبیرخانه دومین جشنواره و جایزه همایون خّرم، پس از بررسی و داوری اولیه 280 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، تعداد 132 اجرا با حضور 461 نفر برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره برگزیده شدند که در روزهای پنج شنبه و جمعه 17 و 18 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 23 و 24 دی ماه 1395 در تالار رودکی به رقابت خواهند پرداخت.

مراسم اختتامیه جشنواره نیز جمعه 25 دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. اسامی برگزیدگان برای شرکت در بخش رقابتی جشنواره در سایت www.khorramfestival.com  و www.radnoandish.com منتشر شده است. همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 8-88528147 تماس حاصل نمایند. 

تذکر: 
کلیه برگزیدگان حتما نیم ساعت قبل از زمان اعلام شده در محل اجرا حضور یابند.
با توجه به اینکه اجرای بخش رقابتی به صورت گروه بندی می باشد، در صورت عدم حضور به موقع در زمان و مکان اعلام شده، شرکت در جشنواره به هیچ وقت مقدور نیست.
نوازندگان کلیه سازها (بجز ساز پیانو) باید ساز خود را همراه داشته باشند.

اسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شد
اسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شداسامی راهیافتگان به بخش رقابتی جشنواره و جایزه همایون خرّم اعلام شد


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین