کد خبر: ۳۳۹۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

توضیح آرش‌برهانی درباره یک کامنت‌جنجالی: با پرسپولیس هیچ مشکلی ندارم

کامنت جنجالی مهاجم استقلال بعد از تغییر برنامه های هفته شانزدهم حاشیه های فراوانی برای این بازیکن رقم زد.
آفتاب‌‌نیوز :
آرش برهانی بعد از این که سازمان لیگ برنامه بازی با سیاه جامگان را برای چندمین بار تغییر دارد روی پیج خود در اینستاگرام به این برنامه ریزی ها طعنه زد که اشاره ای هم داشت به تیم دوازدهم جدول و داشتن ادعای قهرمانی این تیم.

به گزارش آفتاب، بعد از این اتفاق پرسپولیسی ها حملات همه جانبه ای به مهاجم استقلال داشتند چون مدعی بودند آرش به آنها توهین کرده است. در واکنش به این حواشی آرش برهانی هر گونه توهین به پرسپولیس را تکذیب کرد.

با هیچ کس از جمله پرسپولیسی ها مشکلی ندارم

من اصلا آن کامنت را در جهت توهین و تخریب پرسپولیس نگذاشتم چون با هیچ کس از جمله پرسپولیسی ها مشکلی ندارم و اگر مشکل داشتم به صراحت می نوشتم که ورود پرسپولیسی ها به پیچ من ممنوع است. متاسفانه بعد از آن روز برخی ها خیلی شلوغ کاری کردند و با موش دوانی در ماجرا کمی اوضاع را به هم ریختند در حالی که من به عنوان مهاجم استقلال برای همه رقیبان از جمله پرسپولیسی ها احترام قائل هستم.

برای آقا مهرداد سوتفاهم شده بود

وقتی چنین اتفاقاتی ناخواسته برایت رقم می خورد باید منتظر سوء تفاهمهای بیشتری با دوستان فوتبالی‌ات باشی درست مثل سوءتفاهمی که میان آقا مهرداد میناوند و من رقم خورد. اتفاقا بلافاصله بعد از بازی با سیاه جامگان با آقا مهرداد که خیلی دوستش دارم تماس تلفنی برقرار کردم و کل ماجرا را به صورت واقعی تعریف کردم و این سوءتفاهمات برطرف شد و در مراسم آقای نصیریان هم همدیگر را دیدیم و در آغوش گرفتیم.
استاد نصیریان بزرگ مرد سینمای ایران است

در مقابل استاد نصیریان واقعا کلمات کم می آورند و نمی توانیم به هیچ نحوی این هنرمند را تعریف کنیم اما من می خواخم بگویم که استاد نصیریان بزرگ مرد سینمای ایران است و ما باید قدر این بزرگان را خیلی بیشتر از این چیزی که هست بدانیم. من از آن روز که یادم می آید همواره هنرمندی های آقای نصیریان و سایر بزرگان سینمای ایران را پیگیری کردم و از آن لذت بردم و الان هم باعث افتخارم است که در مراسم تجلیل از ایشان حضور داشتم.

از گلزنی برای استقلال خوشحالم

ما برای برد به مصاف سیاه جامگان رفته بودیم و دیدید که از ابتدای بازی هم به کمتر از آن قانع نبودیم. خوشحالم که توانستیم یک سه امتیاز شیرین دیگر به طرفداران مان هدیه کنیم و از آن مهمتر گلی بود که زدم. همواره از گلزنی برای استقلال خوشحال می شوم و امیدوارم که باز هم بتوانم از این گل ها برای تیم محبوبم بزنم. بیشتر از این خوشحالم که گلم در روزهای به ثمررسید که برخی ها تلاش می کنند تا من از استقلال جدا شوم!

عجله ای برای صدرنشینی نیست

شاید اگر اشتباه داور و کمک اولش نبود ما الان صدرنشین جدول بودیم اما عجله ای نیست و به زودی به جایگاه واقعی مان می رسیم و یکه تاز لیگ می شویم. مهم روز آخر است که اول شویم و جام را به طرفداران مان تقدیم کنیم نه الان صدرنشین باشیم و آخر سر جامی در کار نباشد!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین