آفتابنیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران اسماعیل لـله گانی در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس افزود:این اعتماد در دراز مدت و با ارایه خدمات مطلوب و توجه به شان و منزلت مشتریان حاصل شده است و بایستی برای تقویت آن از راهکارهای منطقی استفاده کرد.
وی افزود: رویکرد به تقویت زیر ساخت های بانکداری الکترونیکی و آموزش کارکنان و مشتریان یکی از راههای حصول به افزایش اعتماد و رضایتمندی مشتریان از بانک است که در سرلوحه برنامه ها و فعالیت های بانک صادرات ایران قرار دارد.
این مقام مسئول تصریح کرد:کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری علاوه بر نتایج مطلوب برای بانک باعث می شود تا امکان ارایه خدمات مطلوبتر و کارآمدتر به مشتریان فراهم شود و این امر در راستای مشتری مداری است که منتیج به افزایش اعتماد آنان به بانک خود می شود.
لـله گانی خطاب به شرکت کنندگان در این همایش خاطر نشان کرد: بازاریابی و شناخت پتانسیل و ظرفیت های محیط کسب و کار و همچنین اتخاذ تدابیر برای وصول مطالبات معوق در زمره وظایفی است که اگر به نحو مطلوب اجرایی شود، توانمندی بانک برای گسترش دامنه فعالیت افزایش می یابد و این امر نیز می تواند در مسیر رضایتمندی شمار بیشتری از مشتریان کارساز باشد.
وی با تاکید بر ادامه رویه مراعات ضوابط قانونی در بانک متبوع افزود: قانون مداری همواره از اصول و سیاستهای بانک صادرات بوده است اما در عین حال اقناع مشتریان و تبیین ابعاد مختلف می تواند در همراه ساختن آنها نقش آفرین باشد.