کد خبر: ۳۳۹۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

انتقادات شدید حنیف عمران‌زاده از هواداران ملوان و کمیته انضباطی

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران ملوان ۹۰ دقیقه فحاشی کردند و البته هرچه گفتند، به خانواده خودشان بود.
آفتاب‌‌نیوز :
حنیف عمران‌زاده پس از تساوی استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و سه، چهار فرصت گلزنی را از دست دادیم و در طرف مقابل روی 2 توپی که روی دروازه آمد، گل خوردیم.

وی درخصوص فحاشی تماشاگران تیم میزبان گفت: 90 دقیقه به من فحش دادند و مشخص شد چیزی که ندارند، فرهنگ است. هواداران ملوان هرچه که امروز به من گفتند به خانواده خودشان گفتند.

مدافع استقلال با انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما را زمانی که «پخ» کنیم، جریمه می‌کنند اما هیچ کاری در خصوص فحاشی‌هایی که در تبریز و انزلی شد، نمی‌کنند و فقط به دنبال پر کردن کیسه‌های خودشان هستند.

به گزارش تسنیم، عمران‌زاده خاطر نشان کرد: من در یک صحنه زمین خوردم و توپ را نگه داشتم و فحاشی‌ها شروع شد. انگار که حسن‌زاده بچه محل خودشان است و به آنها حال می‌دهد. زمانی که به پاس همدان پیوستم، یک نفر شعری گفت و برایم پیامک کرد. من آن پیامک را به کاظم اولیایی نشان دادم و زمانی که با پاس برای بازی به انزلی آمدم، همان اشعار را روی سکوها به من نسبت دادند.

وی در پایان تصریح کرد: به نظرم شعارهای امروز هماهنگ شده بود؛ چون یک طرف شعار می‌دادند و طرف دیگر ورزشگاه جواب آن را فریاد می‌زدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین