کد خبر: ۳۴۰۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

مرد ۴۱ ساله به بهانه مشاوره، دختران نوجوان را در نارمک اغفال می‌کرد

مرد میانسالی که با معرفی خود به عنوان مشاور به دختران یک دبیرستان در شرق تهران، با آنها طرح دوستی ریخته و از آنان سوء استفاده می‌کرد با شکایت یکی از دختران شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : هفته گذشته دختر دانش آموز 15ساله ای به همراه پدرش با مراجعه به دادسرای امور جنایی از مرد شیطان صفت به اتهام اذیت و آزار شکایت کرد.

به گزارش میزان ، دختر جوان در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: چندی قبل متوجه حضور مرد 41 ساله ای به نام حمید که مشاور تحصیلی و نوجوانان بود، شدم که در اطراف مدرسه حضور دارد و به تعدادی از دوستانم مشاوره داده است. من هم برای رسیدن به پسر مورد علاقه ام به نام شایان تصمیم گرفتم از مرد مشاور کمک بگیرم. یک روز درحالی‌که او در حوالی مدرسه پرسه می‌زد به سراغش رفتم و درخواستم را به او گفتم. مرد میانسال نیز قبول کرد تا کمکم کند. به همین خاطر شماره تلفن من را گرفت و ارتباطمان در تلگرام آغاز شد. از دوستانم شنیده بودم که مشاوره‌های او حرف ندارد و حتی تعدادی از همکلاسی‌هایم با او دوست شده اند. به همین خاطر به او اعتماد کردم تا به پسر مورد علاقه ام برسم. چند وقتی از طریق تلفن با حمید در ارتباط بودم تا اینکه او یک روز به دنبالم آمد و مرا به خانه شان برد. وقتی به خانه مرد مشاور رفتیم او به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از این موضوع فهمیدم حمید، شکارچی دختران نوجوان است و به دروغ خود را مشاور معرفی کرده است.

با اعلام شکایت دختر 15ساله به نام تینا تحقیقات جنایی برای دستگیری مشاور قلابی آغاز شد؛ تا اینکه یک هفته بعد ماموران موفق شدند حمید را در حوالی دبیرستان دخترانه در محله نارمک شناسایی و دستگیر کنند.

روز گذشته با انتقال متهم 41 ساله به دادسرای امور جنایی تحقیقات از او آغاز شد. مرد میانسال با رد اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت دختر نوجوان گفت: 10 سال قبل ازدواج کردم اما به دلیل اینکه همسرم باردار نمی‌شد، 7 ماه قبل از او جدا شدم. من کارگر نصب داربست هستم و با دختر نوجوان در خیابان آشنا شدم. اظهارات او را قبول ندارم و هیچ وقت خودم را مشاور معرفی نکردم.

با اظهارات شکارچی دختران دبیرستانی شرق تهران، او با دستور سعید احمد بیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنائی برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین