کد خبر: ۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۰:۱۵

ادامه بررسي لايحه بودجه 84 كل كشور در هيات وزيران

آفتاب‌‌نیوز :

هيات دولت فردا بعداظهر نيز بررسي لايحه بودجه را ادامه خواهد داد. رئيس جمهور در جلسه امروز با اشاره به دومين سالگرد زلزله بم آنرا حادثه اي غمبار كه همه ملت ايران را در غم و اندوه فرو برد دانست و با بازماندگان اين حادثه ابراز همدردي و براي در گذشتگان طلب مغفرت كرد. 

" احمدي نژاد " با ابراز اميدواري نسبت به اينكه بازسازي بم تا پايان سال آينده به اتمام برسد از دستگاههاي اجرايي خواست با جديت وظايف خود را درباره بازسازي بم ادامه دهند. 

رئيس جمهور همچنين تلاش و همت بيشتر مردم به ويژه جوانان بمي را در بازسازي بهتر و سريع تر اين شهرستان با اهميت دانست و گفت: بازسازي بم بيش از بازسازي ساختمان ها نياز به تجديد و نوسازي روابط اجتماعي و بازگشت اميد به زندگي در مردم دارد كه اين سهم همت مردم و جوانان سخت كوش اين شهرستان را مي طلبد. 

" احمدي نژاد " با تاكيد بر اينكه دولت همه توان خود را براي بازسازي بم به كار خواهد گرفت افزود: اين حادثه بسيار بزرگ بود ولي مردم مقاومت و مومن بم از زير اين بار سنگين بيرون آمدند و در حال بازسازي هستند. 

رئيس جمهور با ابراز خشنودي از اينكه در سال تحصيلي جاري همه مدارس بم مشغول به فعاليت هستند گفت: خدا را سپاسگذاريم كه ما را خدمتگزار اين مردم قرار داد واميدواريم با لطف خود ضايعه زلزله بم را به بهترين نحو جبران كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین