کد خبر: ۳۴۱۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

النگوی بی‌سیم ضداسترس در راه بازار

پس از عرضه دهها نوع مچ بند و لوازم تزیینی مبتنی بر فناوری برای خانم ها، این نوع محصولات هنوز آن طور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفته اند، اما ممکن است در این میان یک استثنا وجود داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : بسیاری از این دستبندها و النگوها از حداقل زیبایی‌های ظاهری هم برخوردار نیستند و لذا زنان چندان از آنها استقبال نمی کنند. حالا Iris Apfel النگو یا مچ بند جواهرنشان وایزویر را روانه بازار کرده که دارای سه دستبند هوشمند برنجی است که در صورت تمایل خریدار می توان به آنها طلای 18 قیراطی یا پالادیوم اضافه کرد.

النگوی بی‌سیم ضداسترس در راه بازار
به گزارش ورج، این دستبند علاوه بر قابلیت اتصال بی سیم مجهز به امکاناتی برای کاهش نگرانی و استرس هم هست. در جلوی این دستبند نمایشگر لمسی کوچکی وجود دارد که موقعیت صاحب دستبند را در صورت لزوم از طریق پیامک برای افرادی که قبلا مشخص شده اند ارسال می نماید.

این قابلیت به خصوص برای استفاده زنان سالمندی مناسب است که نگران آسیب دیدن و گم شدن هستند و تمایل دارند فرد یا افرادی دیگری از موقعیت آنها اطلاع داشته باشند.

از دستبند یاد شده برای انجام کارهای دیگری از جمله حفظ تناسب اندام نیز می شود استفاده کرد. حسگرهای مختلفی به عنوان قدم شمار،محاسبه گر فاصله طی شده، محاسبه کننده کالری مصرف شده و ... در آن نصب شده که این اطلاعات را از طریق بلوتوث برای گوشی ارسال می کنند.

به گزارش فارس، این دستبند در صورت دریافت پیام، تماس، ایمیل و ... هم به لرزش درمی آید. در صورت عدم استفاده از نمایشگر عمر باتری این محصول تا سه روز خواهد بود. قیمت این دستبند که سه ماه دیگر روانه بازار می شود 395 دلار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین