کد خبر: ۳۴۱۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

ادامه پیشروی نیروهای عراقی در رمادی با پاکسازی چند منطقه جدید

نیروهای امنیتی عراق در ادامه پیشروی خود در شهر رمادی دانشکده الهیات این شهر را از عناصر داعش پاکسازی کرده و به محله الصویفیه در شرق رمادی رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق به نقل از سرتیپ سامی عارضی از فرماندهان ارتش این کشور، نیروهای عراقی مرکز شهر رمادی را به طور کامل به کنترل خود در آورده اند و تنها 6 منطقه در شرق رمادی هنوز آزاد نشده است.

از سوی دیگر به گزارش پایگاه شبکه خبری الجزیره، نیروهای عراقی امروز وارد محله «الملعب» در مرکز شهر رمادی شدند. در درگیری میان نیروهای عراقی و عناصر گروهک تروریستی داعش در این محله 12 داعشی و هفت نفر از نیروهای عراقی کشته شدند.

در همین حال ارتش عراق امروز با پیشروی در شرق رمادی به محله «الصویفیه» یکی از محله های پرجمعیت شرق رمادی رسیدند و آماده ورود به شهر و پاکسازی این محله هستند.
در بغداد نیز بر اثر انفجار یک بسته بمب گذاری شده پنج نفر از جمله یک زن و سه کودک زخمی شدند.

عملیات آزادسازی رمادی که از 2 ماه پیش آغاز شده، درچندین مرحله به آزادسازی مناطق گسترده و بخش هایی در اطراف مرکز استان الانبار منجر شد و از هفته گذشته نیروهای ارتش عراق وارد این شهر شدند.

گروه تروریستی داعش تابستان سال گذشته بخش هایی از شمال و غرب عراق را اشغال کرد و در این مدت، مرتکب جنایات هولناکی در این مناطق شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین