کد خبر: ۳۴۱۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

وکیل تامین اجتماعی: مرتضوی به جای پاسخ به سوالات حاشیه سازی می‌کند

وکیل سازمان تامین اجتماعی گفت: مرتضوی به جای پاسخ به صریح به سوالات حاشیه سازی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : مجتبی نظری وکیل سازمان تامین اجتماعی بعد از اتمام سومین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات سعید مرتضوی در جمع خبرنگاران در خصوص روند رسیدگی دادگاه اظهار داشت: جلسه دادگاه با دفاعیات مرتضوی شروع شد ما حرف‌های خودمان را زدیم ولی چون دفاعیات مرتضوی زیاد بود و به جای پاسخ صریح به سوالات حاشیه سازی می‌کند دادگاه به جلسه بعدی کشیده شد که هنوز قاضی زمان آن را تعیین نکرده است.

وی افزود: ما معتقدیم پول‌های غیر مشمول سازمان تامین اجتماعی باید در خود سازمان هزینه می‌شد، اما مرتضوی اعتقاد دارد که تصمیم گیرنده مدیر عامل سازمان بوده است.

وکیل سازمان تامین اجتماعی گفت: بحث فروش شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی به بابک زنجانی یکی دیگر از موارد مطرح شده در دادگاه است که توسط مدیر عامل سابق و بدون هیچ گونه مزایده‌ای برگزار شده در صورتی که خود مرتضوی معتقد است که نمی‌داند هر ین ژاپن چند ریال است پس چگونه 4444 میلیارد بن ژاپن را معامله کرده است.

نظری بیان کرد: بخش عمده پرونده در خصوص واگذاری پول‌های غیر قانونی به نمایندگان مجلس و معاونان رئیس جمهور سابق است که 2 و نیم سال طول کشیده است و مرتضوی می‌گوید که لیست نمایندگان مجلس را به دادگاه ارائه داده، اما چنین لیستی وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی گفت: از قاضی درخواست کردیم که پرونده اختلاس نیز بررسی شود که در دستور کار دادگاه قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین