کد خبر: ۳۴۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

واکنش جالب زیدان به پیروزی خیره کننده تیمش/او خودش را عامل پیروزی می داند؟

زین الدین زیدان بعد از پیروزی تیمش در برابر دیپرتیو ، خودش را عامل اصلی پیروزی می داند.
آفتاب‌‌نیوز : بعد از پیروزی رئال در بازی با دیپورتیو و با نتیجه خیره کننده 5 بر صفر که در شب رویایی گرت بیل به دست آمد ، زیدان در جمع خبرنگاران ، تغییر سرمربی را دلیل این پیروزی دانست. مارکا در این باره به نقل از مربی فرانسوی که با حضورش برنابئو را پر کرده بود ، نوشت:«بازیکنان هیچ تغییری نکرده‌اند، مربی عوض شده است و اندیشه تاکتیکی تیم تغییر کرده، شک ندارم که رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا باید در هر بازی با همه توانش وارد میدان شود.»

او درباره تجربه اولین مربیگری در رئال گفت:« وقتی تیم پیروز می شود، بدون شک سرمربی خوشحال است. از عملکرد بسیار خوبی که بازیکنان داشتند، بسیار خوشحال هستم. وارد چالش جدیدی شدم. مربیگری کردن در رئال مادرید به هیچ وجه آسان نیست. با این حال باید بگویم بسیار خوشحال هستم که هدایت این تیم بزرگ را بر عهده دارم. از هواداران رئال که به خوبی از من حمایت کردند، تشکر می کنم و خودم را مدیون آنها می دانم.»

به گزارش خبرآنلاین، بعد از مدت ه در یکی از پیروزی های رئال ، کریس رونالدو محور نبود و گل نزد. زیدان درباره این ستاره اش هم  گفت:« او همواره دوست دارد گلزنی کند. احساس می کنم او هم امشب مانند دیگر هم بازی هایش، خوشحال بود. همه بازیکنان رئال مادرید در درجه نخست به موفقیت تیم فکر می کنند و برای آنها، پیروز شدن مهم تر از هر چیزی است. برد مقابل تیمی مانند لاکرونیا آن هم با چنین نتیجه ای، کار دشواری است ولی ما نشان دادیم آماده هستیم. هنوز تیم کاملی نشدیم و نقاط ضعفی هم داریم که باید برطرف شود. در رئال مادرید انتظارها بسیار بالا است و باید در هر دیدار به پیروزی رسید.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین