کد خبر: ۳۴۱۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

شجونی: اصلا توجیه نشدم بالاخره برنامه جبهه پایداری چیست؟

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مطالبی که از من درباره احمدی نژاد نقل می کنند دروغ است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین شجونی درگفت و گو با سایت نواندیش درباره چرایی حمایت هایش از احمدی نژاد و اینکه آیا هنوز هم حامی اوست اظهارکرد: ما زمانی به آقای احمدی نژاد رای دادیم، مردم هم رای دادند . اما در دوردوم زمان ریاست جمهوریش به خاطر حاشیه هایی که  پیدا کرد ما با او همکاری نکردیم.

شجونی ادامه داد: الان هم درباره احمدی نژاد مطالبی از من نقل می کنند که درست نیست. مثلا می گویند من گفته ام احمدی نژاد از اولیای خداست که این دروغ است . ماجرا اینطور بوده که من روایتی از پیامبراسلام را نقل کردم و گفتم ایشان فرمودند سه چیز را کوچک نشمارید یکی گناه کوچک، دیگری ثواب کوچک و سومی هم آدم کوچک را، چرا که شاید او ازاولیای خدا باشد بعد هم رفتم سرحرف خودم و کاری به احمدی نژاد نداشتم همچنین درمورد موضوعی گفتم فیض روح القدس اربازمدد فرماید دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد و منظورم این نبود که احمدی نژاد کارمسیحایی انجام داده باشد.

وی بامورد توجه قراردادن برخی اقدامات احمدی نژاد همچون برکنارکردن چند وزیرش خاطرنشان کرد: اینکه وزیر خارجه در سفر خارجی باشد و همانجا عزلش کنند از کارهای بد آقای احمدی‌نژاد بود. بیرون کردن خانم دستجردی که زن پاک و باسوادی است هم به آن شکل درست نبود. رئیس جمهور می تواند کسانی را عوض کند اما راهش این نیست.

این عضو جامعه روحانیت مبارزهم چنین درباره نوع نگاهش به جبهه پایداری نیز اظهار کرد: اگرآقای آقا تهرانی و حسینیان دراین جمع باشد من اینها را اصولگرا می دانم اگرهم اینها وابسته به آقای مصباح یزدی باشند من نوکرشان هم هستم ولی اصلا توجیه نشدم که بالاخره آیین نامه و برنامه شان چیست.

وی درباره گرایشات جبهه پایداری به احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد دیگر رفته است واگر بازهم بخواهد بیاید شورای نگهبان باید صلاحیتش را تایید کند شورای نگهبان داور است و سوت داوردردست اوست . شورای نگهبان چه احمدی نژاد و چه هرکس دیگر را تایید کرد می تواند بیاید.

شجونی درادامه این گفت و گو درارزیابی خود از احتمال اصلاح طلب بودن مجلس آینده با تاکید براینکه محال است مجلس آینده به دست اصلاح طلبان بیفتد خاطرنشان کرد: 35 سال است که اصلاح طلبان نگفته اند بالاخره می خواهند چه را اصلاح کنند آن ها می خواهند امام، انقلاب، قانون اساسی، رهبری، شورای نگهبان، بنیاد شهید، کمیته امداد، سپاه پاسداران و بسیج مردمی بالاخره چه را اصلاح کنند؟

وی با بیان اینکه آواز دهل شنیدن از دور خوش است درادامه ترورنشدن فردی از میان اصلاح طلبان در سال های گذشته را مورد توجه قرارداد وضمن اینکه این موضوع را دلیلی برای عدم کفایت اصلاح طلبان دانست اظهارکرد: از بین ترورهایی که انجام شده همه ترور شده ها از اصولگرایان بودند. کدام یک از اعضای جبهه ملی  و نهضت آزادی ترور و یا شهید شده اند؟ تروریست ها با روحانیت و حزب الله و اصولگرایان بد هستند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین گفت: به همین خاطراصلاح طلبان حق ندارند که جلو بیایند و کاندیدا شوند چرا که اینها هیچ کار شاخصی انجام نداده اند که ما به به بگوییم جز اینکه درمجلس ششم رسوایی به بارآوردند و خودشان را ازحاکمیت خارج کردند و به شورای نگهبان فحش دادند، عده ای ازاین ها هم فرار کردند و در لندن اتاق فکر تشکیل دادند.

شجونی افزود: اصلاح طلبان تا به حال چه گلی برسر مردم زده اند که بخواهند به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بروند . باید به آن ها گفت عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می بری و زحمت ما می داری.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه ای برای انتخابات ریاست جمهوری بعد مدنظرتان است یا خیر گفت: درمورد ریاست جمهوری بعدی هنوز فکرم به جایی نرسیده است.

شجونی ادامه داد: وقتی امام از دنیا رفت ما داشتیم دق می کردیم اما خدا نعمت بزرگی رابه ما داد، خدا بزرگ است و امام زمان هم راه را نشان می دهد. مقام معظم رهبری هم هستند که اگر نباشند معلوم نیست این رییس جمهورها در مدت چهارسالشان به کدام طرف غش می کنند ایشان حفاظت می کنند تا اینها چهارسالشان تمام شود و بروند پی کارشان.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین