کد خبر: ۳۴۲۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

رشد ٤٧ درصدی تعداد كارت‌های مجازی بانک صادرات ايران

​تعداد كارت هاي مجازي صادر شده توسط بانك صادرات ايران به دليل استقبال مشتريان تا پایان آذر ماه سال١٣٩٤ به مرز ١٣ هزار رسيد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک تا پایان آذر ماه سال١٣٩٤ بيش از ١٢ هزار و٦٥٠ كارت مجازي) (Virtual cardرا صادر و به متقاضيان اين گونه كارت ها كه اشخاص حقوقی هستند تحویل داده است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل این تعداد رشد  ٤٧ درصدی را نشان می دهد .

بر اساس این گزارش کارت مجازی خدمتی دیگر از بانک صادرات ایران است که تخصیص یک شماره کارت ١٦ رقمی به درخواست کننده محصول، برقراری امکان جمع آوری وجوه از طریق انتقال وجه از هر یک از کارتهای عضو شتاب به شماره کارت تخصیصی داده شده، برقراری امکان تخصیص شماره کارت به مشتریان حقوقی نظیر سازمان ها و شرکتهای بزرگ دارای شعب گسترده و رفع محدودیت تخصیص کارت به مشتریان حقوقی از جمله مزایای کارت مجازی بانک صادرات ایران می باشند.

گفتنی است شماره شانزده رقمی متصل به حساب متمرکز صرفا جهت واریز وجوه به اشخاص حقوقی و با هدف برقراری امکان واریز وجه به اشخاص حقوقی از طریق دستگاههای خودپرداز است. 

این سرویس با درخواست کتبی صاحب یا صاحبان امضاء حساب حقوقی از شعبه ای که در آن حساب دارند و تشخیص مسئول شعبه و تأیید مدیریت استان یا منطقه قابل ارایه می باشد و صاحبان امضا می بایست چک بلا محل منجر به کیفر خواست و مطالبات معوق تسویه نشده نداشته باشند و دارای آدرس ثابت باشند.

شايان ذكر است اين بانك در جهت افزايش دسترسي اشخاص حقوقي به خدمات نوين بانكي اخيرا" نسبت به ارتقاي سطح كمي و كيفي خدمات اينترنت بانك ويژه اشخاص حقوقي و حقيقي مشترك (Business Internet Banking) اقدام و قابليت هاي جديدي را بر روي آن عملياتي نموده است. با قابليتي كه بر روي سامانه ياد شده ايجاد شده است شخص حقوقی مي تواند ضمن معرفي فرد مورد نظر به عنوان" مدیر تراکنش" به بانک اين امكان را فراهم نمايد كه مدير تراكنش با استفاده از دستگاه رمزياب مخصوص خودكليه تراكنش هاي مالي حساب مورد نظر را از طريق اينترنت بانك تعريف و مديريت نمايد كه اين عمليات براي صاحبان امضاء قابل دريافت و رؤيت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین