کد خبر: ۳۴۲۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در ماه‌های پایانی سال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد متوقف نشده است گفت: به دنبال مصوبه اخیر دولت مبنی بر تامین اعتبارات لازم همین روزها باید منتظر عملیاتی شدن مصوبه دولت و اجرای بازنشستگی پیش از موعد باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد بطحائی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره توقف اجرای بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش اظهار کرد: بر اساس بخشنامه سازمان مدیریت که در مرداد ماه ابلاغ شد، اجرای بازنشستگی پیش از موعد امکان پذیر است.

وی افزود: البته اختلاف نظری با صندوق بازنشستگی کشوری داشتیم. صندوق بازنشستگی معتقد است اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد بار مالی زیادی به همراه دارد که باید آن را تامین کرد تا امکان اجرای قانون وجود داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اخیرا دولت در این خصوص مصوبه‌ای داشت گفت: در این مصوبه پیش بینی شده است که بار مالی ناشی از اجرای بازنشستگی پیش از موعد تامین شود، در این صورت می‌توان گفت فعلا بازنشستگی پیش از موعد خواهیم داشت و در همین روزها باید منتظر عملیاتی شدن این مصوبه و تامین اعتبارات و اجرای بازنشستگی پیش از موعد در ماه‌های پایانی سال جاری باشیم.

بطحائی درباره متقاضیان فرهنگی بازنشستگی پیش از موعد گفت: امسال به دلیل اجرای رتبه بندی درخواست برای بازنشستگی پیش از موعد بسیار کم بود. علاوه بر این امسال در راستای ساماندهی نیروی انسانی از معلمان در آستانه بازنشستگی درخواست کرده بودیم که ادامه خدمت دهند. با این اوصاف شمار متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش به 2000 نفر هم نمی‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناهید شیرزاد پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
سلام .وقتی اخبار امیدوار کننده شما را درخصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان را میخونم براتون دعا میکنم وتشکر دارم از تلاش شما عزیزان
بنده از متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان هستم از نظر روحی روانی بشدت بهم ریخته ام ادامه کار با این شرایط روحی را خیلی خطرناک برا خودم ومجموعه اموزش وپرورش میدونم
چون پارسال اسفند ماه وضعیت متقاضیان اعلام شد بهمین امید تونستم دوام بیارم وچشم امیدم بخدا وسپس به خانواده دلسوز وتلاشگر دست اندر کار هست(معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش) با تشکر.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین