کد خبر: ۳۴۲۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

طنز/ توضیحات دفتر احمدی‌نژاد درباره گلشیفته، تفنگداران امریکایی و تماس با رییس‌جمهور جیبوتی!

دفتر رییس جمهور سابق، سفارش در خصوص تایید صلاحیت سید حسن، تماس با اوباما برای قول قطعی آزادی تفنگداران، عذرخواهی از رییس جمهور جیبوتی و...را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کلنگ نیوز گزارش داد:  در پی تماس های مکرر مردم عزیز منطقه نارمک و میدان بیست و هفت، دفتر محمود احمدی نژاد برخی خبرها را کلا تکذیب کرد.

در این تکذیبیه که یک نسخه از آن بر دیوار مغازه عمو سبزی فروش نصب شده و بعد در اختیار خبرنگار کلنگ نیوز قرار گرفته آمده است:

ملت شریف ایران، سلام

در خصوص برخی مسائل مطرح شده در رسانه ها ذکر چند نکته حیاتی است:

اول: رییس دولت مهروعدالت هیچ تماسی با باراک اوباما و تضمین مساعدت در خصوص آزادی تفنگداران امریکایی نداشته البته از کاخ سفید تماس های متعددی با ایشان انجام شد که شخصا همه را ریجکت کردند.

دوم: دکتر احمدی نژاد، توصیه ای در خصوص تفنگداران دستگیر شده به دولت یازدهم نداشته تنها دفتر ایشان پیگیر تهیه کت و شلوار و گلیم و پسته ایرانی - با پول شخصی خود دکتر - بود که با برخورد بسیار بد وزارت امور خارجه دولت کلید مواجه شد و از این بابت رییس جمهور مردمی دولت هشتم و نهم گلایه ای از کلیدسازان ندارد. 

سوم: دکتر احمدی نژاد هیچ گونه توصیه و سفارشی برای تایید صلاحیت سید حسن خمینی به دستگاه های مربوطه نداشته اگرچه مردم خیلی به ایشان اصرار کردند که پادرمیانی کند اما ایشان هنوز تصمیمی در این باره ندارد.

چهارم: در خصوص خانم گلشیفته فراهانی، رییس جمهور محبوب و مردمی دولت های نهم و دهم و ... تلاش های زیادی برای بازگشت نامبرده انجام داد اما سنگ اندازی های برخی از وابستگان به استوانه ها، نگذاشت که کار انجام شود و طفلی دختر معصوم آواره دیار غربت ماند.

پنجم: در هفته گذشته اعلام شد که رییس جمهور محبوب قلوب عالم امکان و رییس پاک ترین دولت در طول تاریخ، به یک ورزشکار 21 هکتار زمین داده شده که اولا دکتر جز ماشین پژوی سفیدش که به مزایده گذاشت و معلوم نشد پولش به چه کسی رسید، چیز دیگری ندارد که هدیه بدهد. ثانیا زمین برای خداست و بنده خدا حق تصرف آن را ندارد، اگر آن فردی که اقتصاد این کشور را فلج کرده اجازه می داد، امروز هر ایرانی 20 هکتار زمین رایگان داشت و نه فقط یک ورزشکار؛ حیف که نگذاشتند دکتر کارش را انجام دهد.

ششم: تماس دکتر احمدی نژاد با رییس جمهور جیبوتی در خصوص عذرخواهی از ملت جیبوتی به خاطر شوخی های مردم با این کشور تکذیب می شود. دکتر در تماس هفتگی با روسای جمهور کشورهای مختلف ضمن بیان برخی مسائل منطقه، مشاوره در مدیریت، ارائه راهکارهای برون رفت از رکود اقتصادی، ترسیم نقشه راه برای مدیرین جهان، تنها به احوال پرسی اکتفا می کند. همچنین درخواست رییس جمهور جیبوتی در خصوص تعمیرات ساختمان مجلس از دکتر احمدی نژاد نیز تکذیب می شود. مضاف بر این، انتشار پیامکی منتسب به دکتر، مبنی بر درخواست ایشان از رییس جمهور سنگال و سودان برای قطع روابط با ایران نیز شدیدا تکذیب می شود.

در پایان با اشاره یه انتخابات پیش رو و ذکر این نکته که دکتر احمدی نژاد نامزد نشده و ملت عزیز در برگه های رای نام ایشان را ننویسند، رسانه ها را به رعایت تقوا دعوت می کنیم.

خادم همیشگی شما و دوستدار دولت بهار

 محسن حدادی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
که چی حالا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین