کد خبر: ۳۴۲۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

مجیدانصاری: نامزدهای انتخابات پیروزی خود را در تخریب دیگران نبینند

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: نامزدهای انتخابات پیروزی خود را در تخریب دیگران و لکه دار کردن شخصیت رقیب خود نبینند چرا که نردبانی که به گناه وصل شود به بهشت نمی رسد؛ بنابراین افراد انتقادات خود را به صورت مستند و مودبانه بیان کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام انصاری در همایش حضور با اشاره به شرایط کشور برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: نگاهی به سال های پیروزی پس از انقلاب نشان می دهد که امام (ره) در حقیقت باهوش سرشار و آشنایی گسترده همچنین آسیب شناسی های انقلاب ها و جوامع از یک سو و الهامات و انوار الهی که به قلب پاک وی می تابید به بهترین وجه ممکن نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران را مهندسی و طراحی کرد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان به صورت همزمان هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انصاری در ادامه پس از تبیین شرایط از ابتدای انقلاب تاکنون اظهار داشت: اگر ایران به عنوان یک قدرت محسوب می شود به دلیل ایستادگی مردم در برابر فشارهای ظالمانه تحریم و حمایت از جمهوری اسلامی ایران است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری به سخنرانی های چند روز اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اشاره کرد و افزود: شرکت و حضور در انتخابات بیعت با رسول اکرم(ص) است و این امر یک تشبیه سخنوری نبوده بلکه حقیقی و واقعی است؛ مردم سالاری از بطن دین و رسول اکرم(ص) به دست آمده است؛ امام(ره) هر چه برای نظام به ارمغان آورده از قرآن کریم و رسول اکرم(ص) آورده و از خود چیزی نیاورده بود. 

انصاری تاکید کرد: برای اینکه احکام قرآن و اسلام، سنت نبوی و فقه جعفری در کشور در جهت تحکیم بنیان نظام جمهوری اسلامی جریان داشته باشد باید با رسول اکرم(ص)، امام علی(ع) و قرآن بیعت شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: مردم، مسئولان، ناظران و متولیان امر انتخابات و نامزدها باید با اخلاق مداری، به صورت قانونی و شرعی با آداب و رسوم خاص وارد عرصه انتخابات شوند؛ تدارک انتخابات باید به صورت سالم با نیت خالص و رعایت قانون و رعایت اخلاق اسلامی در امر تبلیغات، برگزاری انتخابات، اعلام نتایج آراء انجام شود و از این امانت پاسداری شود، انتخاب کردن حق مردم است و این تکلیف را باید پاس بداریم. 

معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین به عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: بودجه عمرانی دولت تدبیر و امید افزایش پیدا کرده و این حائز اهمیت است چرا که نشانگر توجه دولت به موضوع عمران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین