کد خبر: ۳۴۲۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

امید قطر 2- امید ایران یک/ ایران از پس بدشانسی برنیامد

تیم ملی امید ایران با بدشانسی تمام مقابل قطر شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
شاگردان محمد خاکپور در دومین بازی شان در قهرمانی آسیا، به مصاف تیم قطر، میزبان بازی ها رفتند. امیدها که در دیدار اول موفق شدند سوریه را با دو گل شکست دهند، در این مسابقه مقابل قوی ترین تیم مرحله گروهی خود قرار گرفتند. در حالی که از همان ابتدای بازی تیم ملی تلاش داشت روی اکثر حملات قطر آفساید گیری کند سرانجام  با یک اشتباه در آفسایدگیری در دقیقه 34 دروازه اش باز شد. در ادامه هم قطری ها بازی بهتری انجام دادند و اخبار دو بار توانست مهاجم های قطر را از گلزنی محروم کند. در این لحظات ایران بازی خوبی انجام نمی داد و در نهایت نیمه اول را با یک گل باخت. 

در نیمه اول هم قطر بازی را بهتر شروع کرد. البته حمید مطهری مهاجم ایران روی خلاقیت فردی اش توانست یک بار دروازه قطر را به شدت تهدید کند اما با واکنش دروازه بان حریف توپ او گل نشد. در ادامه این قطری ها بودند که شکاف را خط دفاعی ایران دوباره پیدا کردند و باز هم خطرساز شدند. چند بار نفوذ سرانجام نتیجه داد و این تیم روی یک از کرنرهایی که از همین نفوذ ها به دست آورد، موفق شد دومین گل خود را روی یارگیری بد بازیکنان، به ثمر برساند.  عبدالکریم حسن در دقیقه 57 موفق شد این گل را بزند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از گل خاکپور دست به چند تعویض زد و ایران هجومی تر شد. حملات ایران سرانجام نتیجه داد و با حرکت ارسلان مطهری در دقیقه 71 ایران صاحب یک پنالتی شد. روزبه چشمی پشت این پنالتی ایستاد و در کمال ناباوری گلر قطر با یک سیو فوق العاده پنالتی او را گرفت. 

در ادامه ایران دوباره تیم برتر میدان بود و انصافا موقعیت های خطرناکی روی دروازه قطر خلق کرد. دو بار توپ های ایران در آستانه ورود به دروازه، گل نشد. یکی از این توپ ها که در کمال ناباوری راهی به دروازه پیدا نکرد. سرانجام در وقت های تلف شده بود که تیم ملی توانست با ضربه علی کریمی یکی از گل ها را جبران کند. البته این گل خیلی دیر به ثمر رسید و ایران دیگر زمانی برای جبران نتیجه نداشت. بی شک اگر تیم ملی بدشانس نبود حداقل می توانست یک مساوی از حریف خود بگیرد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین