کد خبر: ۳۴۳۱۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

پیام تبریک ابتکار به مناسبت فرجام مثبت برجام

رییس سازمان حفاظت محیط زیست، سرانجام مثبت برجام را تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز : معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پست تلگرامی خود این توافق را تبریک گفته که مشروح این مطلب در زیر می‌آید:

«امروز خورشید با امیدی تازه طلوع کرد؛ امید به تحقق توسعه پایدار و آینده روشن برای ایران، برای مبارزه با خشونت و افراط گری در منطقه و صلح و امنیت برای همه مردم جهان.

فرجام مثبت برجام نشان داد که با همه دشواری ها و پیشینه اختلافات طولانی و عمیق، می توان با مذاکره، دقت و صبر مسایل را در سطح بین المللی بدون توسل به زور به نتیجه رساند.

گشودن گره ها را البته در همه سطوح می توان بر مبنای اصلاح ذات البین به وجود آورد: تعالوا الی کلمه سواء بیننا و بینکم/ بیایید کلمه‌ای را که میان ما و شما مشترک است بپذیریم ... (سوره آل عمران – آیه 64).

از مهارت های مهم زندگی امروز، حل و فصل اختلافات و افزایش تحمل در مقابل تنوع و تکثر دیدگاه‌ها از سطح فردی تا خانوادگی و اجتماعی است.

باید همدلی و همزبانی را از سطح افراد، گروه‌ها و جوامع آغاز کرد و در سطح جهانی برای تحقق صلح، با حفظ منافع ملی آن را ارتقاء بخشید.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
غلام عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
با درود خدمت خانم ابتکار،
زیبا ترین پیامی که من از مسئولین خواندم ،متن پیام شما بود من این متن را برای تمام دوستان خود ارسال خواهم کرد . برای شما آرزوی موفقیت میکنم.
فائزه مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
0
0
متن خیلی عالی بود امیدوارم همیشه بهترین چیز ها نصیب این ملت وسرزمین شود به یاری خداوند و هوشیاری مردم و مسولان این مرزو بوم خانم ابتکار به امید بهترینها نیز برای شما
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین