کد خبر: ۳۴۳۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

رییس جمهور: اجرای برجام مرهون تلاش‌ همه فرزندان ایران، دانشمندان و شهدای هسته‌ای است

رییس‌ جمهوری در دیدار خانواده‌های معظم شهدای هسته‌ای، موفقیت‌ کشورمان در دستیابی به توافق هسته‌ای را ثمره مجاهدت فرزندان ایران اسلامی، شهدای هسته‌ای و صبر و استقامت خانواده‌های آنان دانست.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه و پس از کنفرانس مطبوعاتی با رسانه‌های داخلی و خارجی، به همراه وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی در دیدار با خانواده‌های شهدای هسته‌ای، ضمن تبریک موفقیت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام به آنان، گفت: تبریک واقعی باید نثار شما خانواده معظم شهدای هسته‌ای شود که با صبر بی نظیر و نثار عزیزان خود گام‌های بلندی را در این مسیر بنا نهاده اید.

رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: موفقیت هسته‌ای و اجرای برجام مرهون تلاش‌های همه فرزندان ایران اسلامی، دانشمندان و شهدای هسته‌ای بود که در راه اعتلای علمی و استقلال کشور جان خود را نثار کردند.

روحانی افزود: خانواده شهیدان بویژه شهدای هسته‌ای، همواره بخاطر صبر و استقامتشان، سرافراز و سربلند هستند و امیدواریم که بتوانیم خادم همه خانواده‌های شهدا بوده و راه آن عزیزان را ادامه بدهیم.

خانواده‌های شهدای هسته‌ای نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، خاطر نشان کردند که رسیدن به این توافق کار بسیار سختی بود که باعث خوشحالی مردم شد و خداوند، پاداش این عمل خیر را به مسئولان و دست‌اندرکاران اهدا خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین