کد خبر: ۳۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۹

وزير بازرگاني براي مبارزه با شبكه‌هاي غيررسمي از وزير اطلاعات كمك خواستم

آفتاب‌‌نیوز : وي اظهارداشت: در مورد ميوه و تره‌بار طرح جامع داريم به اين معنا كه تعداد غرفه‌هاي توزيع در بازار افزايش يابد و در 14 شهر بالاي دويست هزار نفر اين طرح اجرا خواهد شد.

وزير بازرگاني تأكيد كرد: من نمي‌گويم در نظام توزيع ميوه اشكال وجود ندارد اما محدوديت‌هايي وجود دارد كه بايد برطرف شود.

شريعتمداري در صحبت‌هاي حسين نجابت نماينده تهران عضو ائتلاف آبادگران در جلسه علني، غيررسمي درخصوص تشكيل يك نشست در چهارم اسفند با حضور برخي عناصر سياسي مبني‌بر افزايش قيمت ميوه در سال جديد گفت: من به هيچوجه اظهارات ايشان را تا به وزارت اطلاعات نگويند عنوان نكنند و پاي آن نايستند، تأييد نمي‌كنم.

وي اظهارداشت: اگر تخلفي صورت گرفته است بايد تا آخرين لحظه آن را اعلام كنند و تا زماني كه وزارت اطلاعات آن را بررسي نكرده و پاسخ ندهد قبول نمي‌كنم.

گفتني است حسين نجابت در جلسه غيررسمي گفت: 4 اسفندماه جلسه‌اي در منزل يكي از عوامل توزيع ميوه تشكيل شد كه با كمال تأسف در خانه يكي از كارگزاران دولت قبلي بود دست‌اندركاران ميوه و تره‌بار نيز حضور داشتند.

نجابت افزود: در اين جلسه درخصوص انتخابات، قيمت ميوه و نحوه عملكرد خود در ايام عيد بحث كردند.

شريعتمداري در پاسخ به سؤالي در مورد برداشتش از جلسه غيررسمي امروز گفت: نمايندگان با دلسوزي موضوع‌گراني را پيگيري كردند و ما به‌عنوان دولت موظف به پاسخگويي هستيم و افتخار انجام وظيفه داريم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه شما به جاي دفاع از دولت نظرات مجلس را تأييد كرديد آيا اين فرار از پاسخگويي است اظهارداشت: اين ارزيابي شما غلط است و من ادعاي مجلس را نپذيرفتم بعضي از نظرات نمايندگان را به جان پذيرفتم و برخي را پاسخ دادم.

وزير بازرگاني در پاسخ به اين سؤال كه طبق اظهارات يكي از نمايندگان وي پيش از سال جديد با وزير اطلاعات در مورد گراني و دخالت برخي شبكه‌ها در اين زمينه مذاكره داشته تصريح كرد: مذاكره‌اي نداشتم اما طي نامه‌اي از آقاي يونسي خواستم كه باتوجه به شرايط احتمال گراني ميوه و تره‌بار و براي شناسايي شبكه‌هاي غيررسمي اخلال‌گر در اين زمينه مداخله نمايند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین