کد خبر: ۳۴۳۴۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح با قانون خرید خدمت مشمولان غایب در لایحه بودجه سال 95

قانون کسر خدمت سربازی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر برای پنج سال تمدید شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری صداوسیما، جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح  
در بجنورد گفت: براساس پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت فرمانده معظم کل قوا ، مشمولان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر می توانند با ارائه طرح‌های تحقیقاتی با موضوعات دفاعی و امنیتی کسر خدمت دریافت کنند.

سردار موسی کمالی افزود : این قانون تا پایان سال 1399 تمدید شده است و مشمولان با توجه به محتوای تحقیقات خود از دو تا نوزده ماه کسری خدمت دریافت می کنند.

جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به قانون خرید خدمت مشمولان غایب درلایحه بودجه سال آینده دولت گفت: تصمیم گیری در مورد قوانین خدمت نظام وظیفه غایبان و سربازان فراری برعهده ستاد کل نیروهای مسلح است و این لایحه مورد موافقت این ستاد نیست .

سردار موسی کمالی این لایحه دولت را تبعیض آمیز و جایزه ای برای مشمولان غایب که مرتکب جرم شده اند دانست و گفت: بر اساس توافق قبلی  فقط مشمولانی که هشت سال غیبت دارند می توانند با پرداخت جریمه از انجام خدمت سربازی معاف شوند .

وی تصریح کرد خرید خدمت برای مشمولان پنج سال غیبت مشکلات زیادی برای نیروهای مسلح ایجاد می کند و این ستاد برای جلوگیری از تصویب این لایحه در مجلس اقدام خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
استاد کمالی ستاد کل نیروهای مسلح جزو بدنه دولته ......
پس باید تابع دولت باشه .........
درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
سلام خدمت سردار کمالی عزیز. خواستم بگم سردار جون منی که بالای 5 سال غیبت دارم و زن و بچه هم دارم یکبار دیگه نمیام برم سربازی که ....اما میتونم با پرداخت جریمه غیبت سربازیم یه خدمتی بکنم به اقتصاد مملکتم . پس لطفا کمی به روزتر و علمی تر و منطقی تر جواب ما رو بدید . در ضمن شماها که نمیخواید معافیتو مجانی یا صدقه بدید .شما پولشو چندبرابر میگیرید .درود به جناب روحانی عزیز .که حوای جوانان مملکتشو همیشه داشته و داره .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین