کد خبر: ۳۴۸۵۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
اعتراض ستاد مردمی آیت‌الله هاشمی به رفتار برخی نیروها در مراسم ٢٢ بهمن

نامه ستاد هاشمی به وزیرکشور درباره جمع‌آوری بنرهای‌انتخاباتی و بازداشت اعضای ستادش

دیروز برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که همزمان تبلیغات قانونی انتخابات خبرگان رهبری نیز آغاز شده بود، کلیه بنرهای فهرست خبرگان ٩٤، که حاوی تصویر رهبرانقلاب، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رییس‌جمهور و یادگار امام بود، از مسیرهای راهپیمایی ٢٢ بهمن جمع‌آوری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- ستاد مردمی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار روشن‌شدن علت اقدامات برخی نیروها در جمع‌آوری بنرهای قانونی این ستاد در ٢٢ بهمن و دستگیری چندساعته تعدادی از جوانان همکار ستاد شد.

به گزارش آفتاب، در این نامه خطاب به رحمانی‌فضلی، وزیر کشور آمده است: احتراماً ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات دولت خدمتگزار در برگزاری انتخابات پیش رو ، به اطلاع می رساند در نخستین ساعات بامداد مورخه جاری  و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، کلیه بنرهای انتخاباتی این ستاد که شامل آیه ای از قرآن کریم تصاویر رهبر انقلاب، ریاست جمهوری، یادگار امام (ره)، آیت الله هاشمی رفسنجانی و سخنی از امام خمینی (ره) بود، بدون اطلاع و ارائه حکم قضایی توسط برخی افراد جمع آوری شده  و تعدادی از همکاران این ستاد به دلیل توزیع بروشورهای این ستاد دستگیر و بروشورها نیز توقیف شدند که البته افراد دستگیر شده با مساعدت مسئولان ظرف چند ساعت آزاد شدند.

ستاد مردمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از نامه خود آورده است: با توجه به آنکه اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد به طور کامل درچارچوب قوانین و مقررات بوده، خواهشمند است نسبت به بررسی و روشن شدن  دلیل این  اقدامات، مسترد کردن بنرها و بروشورهای این ستاد دستورهای لازم را مبذول فرمایید.

به گزارش آفتاب، دیروز برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که همزمان تبلیغات قانونی انتخابات خبرگان رهبری نیز آغاز شده بود، کلیه بنرهای فهرست خبرگان ٩٤، که حاوی تصویر رهبرانقلاب، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رییس‌جمهور و یادگار امام بود، از مسیرهای راهپیمایی ٢٢ بهمن جمع‌آوری شد.

در همین حال، با اینکه هنوز زمان تبلیغات قانونی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز نشده است، گفته می‌شود که تبلیغات وسیع اصولگرایان با پوسترهای زردرنگ در روز ۲۲ بهمن در سطح شهر مشاهده می‌شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
1
65
خودسری به تمام قسمتها نفوذ کرده واجازه هر گونه فتنه ای را به خود میدهند
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
76
3
شما افتابی ها خیلی دوست دارید تو کشور فتنه بر پا کنید خدا هدایتتان کند بگذارید کشور ارام باشه از این جنجال ها درست نکنید
رفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
7
هاشمی نیاز به تبلغ ندارد هاشمی خار چشم مخالفین امام وانقلاب است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
1
7
آيا كسي نيست جلو اينها بايستد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
1
10
خداي بزرگ باعث و باني اينهمه خودسري ها را ريشه كن كند ان شاءالله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین