کد خبر: ۳۴۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

بابک حمیدیان: تاکنون نقش سه بیمار روانی را بازی کرده‌ام/نوروز امسال با سریال "بیمار استاندارد"

حمیدیان که هم اکنون مشغول بازی در سریال نوروزی «بیمار استاندارد» است، درباره‌ی نقشش در این سریال گفت: تاکنون نقش سه بیمار روانی را ایفا کردم.
آفتاب‌‌نیوز :
 بابک حمیدیان بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «بیمار استاندارد» ایفاگر نقش اصلی است، به توضیح نقش خود پرداخت و گفت: من نقش بهنام را بازی می‌کنم. این فرد در سریال برای روانکاوان و افرادی که قصد دارند مطب بزنند، نقش افرادی را بازی می‌کند که به بیماری‌های روانی مبتلا هستند تا آنها بتوانند در مواجهه با بیماران واقعی راه درمان را پیدا کنند.


حمیدیان در ادامه تاکید کرد: این روش، روشی کاملا علمی است که در همه جا بر اساس آن عمل می‌کنند و اثبات شده است و الزاما در آن فانتزی وجود ندارد و بهنام در سریال به دلایل مالی مجبور می شود این کار را بکند. تاکنون نقش سه بیمار روانی را در این سریال ایفا کردم.

این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا اطمینان می‌دهد سریال «بیمار استاندارد» با این ویژگی‌ها، مخاطب را پای تلویزیون بکشاند؟ اظهار کرد: بهرام توکلی و سعید آقاخانی را از سینما می‌شناسم و ترکیب این سلیقه ها باعث شده به آنها اطمینان و برای اولین بار در یک سریال مناسبتی بازی کنم؛ البته سعی می‌کنیم تم طنازی در این سریال وجود داشته باشد و نه طنز مطلق. به نظرم سطح توقع مردم ما از طنز پایین است؛ مثلا درام اجتماعی را به خوبی می‌شناسند و نقد می‌کنند اما طنز را خیر. در این سریال طنز در موقعیت و دیالوگ‌ها به وجود می‌آید و آدم‌ها رفتار پر از طنز بروز نمی‌دهند.


حمیدیان همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه در شرایط فعلی، آیا تلویزیون را به سینما ترجیح می‌دهد؟ گفت: من ابتدا تئاتر، سپس سینما و بعد تلویزیون را ترجیح می‌دهم.

وی همچنین درباره ترکیب سعید آقاخانی و بهرام توکلی در سریال نوروزی «بیمار استاندارد» گفت: هر دو آنها کارنامه متنوعی دارند؛ باید در نظر داشت که سعید آقاخانی سال گذشته بهترین بازیگر مرد در جشنواره فجر شد برای نقشی که بسیار هم جدی بود؛ بنابراین ممکن است در تلویزیون و طنز سابقه کاری مشخصی داشته باشد اما به طور کلی در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته است.


به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، سریال «بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی و کارگردانی سعید آقاخانی همچنین تهیه کنندگی سعید ردایی برای پخش از شبکه سه سیما در نوروز 95 در حال تولید است.

این سریال در 14 قسمت 45 دقیقه ای ساخته می شود و غیر از بابک حمیدیان، پوریا پورسرخ، جواد عزتی، علیرضا خمسه، فریبا جدی کار، امیر غفارمنش و نیما شاهرخ شاهی ایفای نقش می کنند.

بابک حمیدیان که امسال با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حاضر بود، دلیل غیبت خود را در روزهای جشنواره خواستی عمدی برای دور بودن از فضاهای جشنواره دانست.

وی گفت: می‌خواستم کمی از فضاهای جشنواره دور باشم و خودم را تصفیه کنم.

حمیدیان که امسال با سه فیلم «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا، فیلم «نیمرخ ها» از ایرج کریمی و «سیانور» از بهروز شعیبی در جشنواره حاضر بوده است، در مورد نقشی که در «بادیگارد» ایفا کرده است، اظهار کرد: به نظرم این نقش در زمان مونتاژ کوتاه شده است و بخشی از زحمات من به هدر رفته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین