کد خبر: ۳۵۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۴ - ۰۰:۵۲

رضا عنايتي: نيمي از راه قهرماني را رفته ايم

پنج گل عقب هستم
آفتاب‌‌نیوز : رضا عنايتي ديدار با پاس را يكي از سخت ترين بازي هاي استقلال مي داند. او معتقد است كه كسب سه امتياز از اين مسابقه شرايط تيمش را در جدول رده بندي بهتر خواهد كرد. 

ایپنا گفتگويي را با عنايتي انجام داده است؛

· پس از غيبت مقابل صباباتري از ابتداي هفته تمرينات خود را شروع كردي. در حال حاضر تا چه حد آماده هستي؟ 

خوشبختانه از لحاظ بدني مشكلي ندارم و چند روز هم استراحت كردم تا با آمادگي كامل در تمرينات شركت كنم. اميدوارم روز جمعه دو تيم بازي تماشاگرپسند و جوانمردانه اي را از خود به نمايش بگذارند. 

· خيلي ها معتقدند كه غيبت تو و سياوش اكبرپور مقابل صباباتري كاملا مشهود بود؟

ببينيد، بازيكنان تيم نهايت سعي و تلاش خود را به خرج دادند و ما حتي از حريف پيش افتاديم ولي اخراج اميرحسين صادقي شرايط را عوض كرد. به هر حال اين اتفاقات در فوتبال طبيعي است و يك تيم نبايد به بازيكن خاص متكي باشد.

· به نظر تو چرا اين بازي پيش از حد معمول خشونت داشت؟

حساسيت هاي بازي زياد بود و ما نمي خواستيم صدر جدول را از دست بدهيم. از طرفي چند بازيكن قديمي استقلال مثل سهراب، نوازي و يدالله اكبري در تيم حريف بودند و اين مسائل باعث شد تا بازي خشونت داشته باشد.

· به نظر تو تساوي عادلانه بود؟

هر دو تيم بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشتنمد و معتقدم تساوي عادلانه بود.

· اين هفته هم يك بازي حساس مقابل پاس داريد.

هر دو تيم از بازيكنان و كادر فني توانايي سود مي برند و مطمئن باشيد كه تماشاگران فوتبال زيبايي را شاهد خواهند بود. پاس تيم بسيار خوبي است ولي اميدوارم در بازي روز جمعه سه امتياز را بگيريم.

· نقاط ضعف و قوت پاس را در چه مي بيني؟

آن ها در خط هافبك و حمله بسيار هماهنگ هستند و در ضد حملات بسيار خوب كار مي كنند. درخصوص نقاط ضعف پاس هم بهتر است كه بعد از بازي صحبت كنيم.

· جدايي جواد نكونام تاثير منفي در تاكتيك تيمي پاس نگذاشته است؟

جواد بازيكن بزرگي است ولي پاس نفرات بسيار خوبي دارد كه توانسته اند تا حدودي جاي او را پر كنند. فكر مي كنم خط هافبك پاس از همه خطوط اين تيم قوي تر باشد.

· نتيجه بازي را چطور پيش بيني مي كني و آيا فكر مي كني گل بزني؟

پاس حريف خطرناكي است و نمي توان نتيجه را پيش بيني كرد ولي مطمئن باشيد كه ما براي شكست دادن اين تيم به ميدان خواهيم رفت. در ضمن سعي مي كنم از فرصت هاي به دست آمده نهايت استفاده را ببرم.

· بعضي از بازيكنان استقلال بعد از ديدار با صباباتري گفتند كه بعضي ها مي خواهند جلوي قهرماني استقلال را بگيرند.

آن ها از داوري بازي رضايت نداشتند و از روي عصبانيت چنين حرف هايي را زدند. به نظر من داوران بايد در قضاوت هاي خود بيشتر دقت كنند. به عنوان مثال دو گل سالم من در ديدار با فجرسپاسي و استقلال اهواز مردود اعلام شد و پنالتي مقابل برق شيراز هم ناديده گرفته شد. در چند بازي هم كمك داوران بي جهت به علامت آفسايد پرچم زدند و با اين وضعيت حداقل پنج گل عقب هستم.

· مثل اين كه براي رسيدن به قهرماني خيلي اميدواريد؟

ما فقط نيمي از راه قهرماني را طي كرده ايم و به هيچ عنوان از حالا خود را قهرمان نمي دانيم. اگر دچال مسائل حاشيه اي نشويم به طور حتم قهرمان خواهيم شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین