کد خبر: ۳۵۰۸۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
علی‌نوبخت در واکنش به ادعای برخی افراد در مورد لیست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت:

شما چه‌کردید که خود را مطرح‌کننده مشکلات مردم می‌دانید؟/از مشاوران امین و نخبگان اقتصادی استفاده خواهم کرد

عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در واکنش به انتقاد برخی از افراد و گروه‌های سیاسی در تبلیغات انتخاباتی خود از دولت روحانی، با طرح این پرسش که در زمان " ورود 600 میلیاد دلار درآمد به کشور کجا بودید؟گفت: زمانی که جسد بیماران در بیمارستان به گروگان گرفته می‌شد کجا بودید؟قبل از رفتن به مجلس سوالات زیادی دارم از خیلی افراد و حتما آنها را که اکثرا سوال مردم است مطرح خواهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- دکتر علی نوبخت‌ حقیقی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در نشست خبری که امروز صبح برگزار شد با اشاره به دلایل نامزدی خود در انتخابات گفت: آمده‌ایم تا نشان دهیم انتخابات مجلس برای حق حاکمیت مردم امری مهم و خدادادی است.

به گزارش آفتاب، نوبخت، با بیان اینکه "لطف الهی و اراده ملت نشان خواهد داد آیا لیاقت دارم صدای ملت را به اطلاع برسانم یا نه"، ادامه داد: از سال 1342 در قم همراه انقلاب بودم و توفیق داشتم در مبارزات 15 خرداد سال 42 در خدمت ملت ایران باشم.

وی افزود: علی‌رغم برخی از تنگناها و مشکلات مبارزه با یکسری جریانات و تلاش برای رفع مشکلات مردم را ضروری و حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانم.

عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: زمانی که در دولت آقای آیت‌الله هاشمی معاون درمان دولت بودم توانستیم با در آمدهای محدود طرحی را اجرا کنیم که هیچ بیمارستان دولتی حق دریافت هزینه‌ای نداشت؛ مخصوصا در بدو ورود به بیمارستان که به مدت سه سال اجرا شد.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه "در برخی اهداف انقلاب دچار نوساناتی شدیم"، خطاب به برخی گروه‌ها گفت: آن زمانی که جسد بیماران در بیمارستانها به گروگان گرفته می‌شد فریاد شما را کم شنیدم. بنده مرد عملم و اهل شعار نیستم و این طرح را دوباره اجرا خواهم کرد البته الزاماتی دارد.

نوبخت با بیان اینکه ‌طرح تحول سلامت فوق‌العاده مهم است ولی مهتمر از آن ادامه آن است؛‌ در تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: مسایل تخصصی و تامین سلامت مردم و درمان رایگان، تامین و تداوم طرح تحول سلامت به عنوان طرح انقلابی و کمک‌کننده به مردم ایران و تصویب قوانین جهت تامین منابع مالی این طرح از برنامه‌های اصلی من است.

وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که می توانیم برای طرح سلامت انجام دهیم حفظ اخلاق حرفه‌ای و تامین بودجه این طرح بدون بهم‌ خوردن حق اکثریت مردم است لذا با کمک‌هایی که در کمیسیون بهداشت و درمان می‌شود، می‌توان این طرح را به خوبی به پیش برد.

نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد ترکیب اقتصادی لیست حامیان دولت و اصلاح‌طلبان توضیح داد: تصمیمات در مجلس کار مشارکتی است و مجلسی دارای احترام ویژه است که تبلور جامعه ایرانی باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری در همین‌باره گفت: از نخبگان اقتصادی استفاده خواهم کرد ضرورت ندارد برای هر کاری نماینده عالم به آن باشد کفایت امر برخورداری از مشاوران امین و متخصص در این زمینه است. هر 30 نفر در لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت اقتصاددان هستند.

نوبخت در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا آنقدر دیر به لیست اصلاح‌طلبان پیوستید، افزود: برای تأیید صلاحیت بنده کمی با زمان مواجه شدیم اما به محض اینکه دوستان فهمیدند بنده تأیید صلاحیت شده‌ام و همچنین با عدم موافقت شورای نگهبان با جابجایی آقای سلیمانی راد، من در لیست قرار گرفتم.

عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در واکنش به انتقاد برخی از افراد و گروه‌های سیاسی در تبلیغات انتخاباتی خود از دولت روحانی، با طرح این پرسش که در زمان "ورود 600 میلیاد دلار درآمد به کشور کجا بودید؟گفت: شما چه کردید که خود را مطرح کننده مشکلات مردم می‌دانید؟ زمانی که جسد بیماران در بیمارستان به گروگان گرفته می‌شد کجا بودید؟قبل از رفتن به مجلس سوالات زیادی دارم از خیلی افراد و حتما آنها را که اکثرا سوال مردم است مطرح خواهم کرد.

وی با بیان اینکه بنده چشم بسته از هیچ شخصی و جناحی حمایت نخواهم کرد و ملاک من عمل افراد است؛ افزود: بنده با همه جناح‌ها همکاری کردم وهمزمان با دکتر شکوری‌راد و خانم دکتر دستجردی همکاری کردم. اساسا همه را دوست دارم و با همه افراد متخصص می‌توانم همکاری کنم. در آرزوی دوستی‌ها و صفا چند سال اول انقلاب هستم و آن را پیگیری می‌کنم.

نوبخت در بخش دیگری از اظهارات خود، درباره تخلفات پزشکی گفت: در جریان تخلفات پزشکی ادعاهای مطرح شده کمی منطبق با رعایت اخلاق نیست در سال 93 حدود 800 میلیون بار خدمات پزشکی انجام شده و تعداد شکایتی که از اشخاص حقیقی و حقوقی بوده 12000 هزار مورد است یعنی 6 هزارم درصد که از میانگین جهانی بسیار پایینتر است. دلیل این آمار که از نرم جهانی بسیار بهتر است اول نشان از نجیب بودن و قدرشناس بودن مردم ایران است دوم از خدمات  پزشکان است.

وی در پایان گفت: در جهت ایجاد جو اتحاد تلاش کنید و یادمان باشد در منطقه چه خبر است و با حضور حماسی حق حاکمیت را به دست آوریم و امنیت کشور را تضمین کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
حاجیکلایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
4
وبلاگ هواداران دکتر علی نوبخت حقیقی
http://drnobakht.blogfa.com
علی معرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
درود بر علی نوبخت
درود بر اصلاحات
درود بر هاشمی
16+30
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین