کد خبر: ۳۵۰۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

آمادگی کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات گفت: پلیس به صورت صد در صدی آماده تامین امنیت انتخابات در پایتخت است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فاتب ،سردار حسین ساجدی نیا با تاکید بر حضور موثر ماموران پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سطح شهر در زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی افزود: پلیس پایتخت در زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با هواداران جناح های سیاسی که اقدام به برگزاری میتینگ کنند، بر اساس قانون رفتار می کند.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ایجاد فضایی سالم و در سایه آرامش نمایندگان تبلیغات خود را انجام دهند فضایی شاداب برای حضور پر رنگ و حداکثری مردم فراهم شده و در نهایت انتخاباتی سالم و به دور از تنش های سیاسی و اجتماعی برگزار شود.

سردار ساجدی نیا به طرح های عملیاتی پلیس در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات اشاره کرد و افزود: این طرح برای برقراری و تامین امنیت و ایجاد نظم و انضباط به اجرا در می آید و پلیس پایتخت با به کارگیری استعدادها و امکانات موجود علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی خود نسبت به تامین نظم و امنیت در تمامی شعب رای گیری اقدام می کند که جزییات این اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با تاکید بر این موضوع که با افراد خاطی و کسانی که سعی در ایجاد اخلال یا بی نظمی در جامعه داشته باشند طبق قانون رفتار خواهد شد، تصریح کرد: پلیس دایره رصد های اطلاعاتی خود را گسترش داده و در صورتی که هواداران یا افرادی خاص قصد متشنج کردن فضای انتخابات را داشته باشند طبق قانون با آنها رفتار می شود ضمن اینکه نامزدها اخلاق انتخاباتی و حفظ شان و منزلت دیگر نامزدها را رعایت کنند.

سردار ساجدی نیا گفت: آماده باش صد در صدی پلیس پایتخت تا آخرین ساعات شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات ادامه خواهد داشت و هموطنان می توانند همچون سنوات گذشته با ماموران انتظامی سراسر کشور در برقراری نظم و تامین امنیت انتخابات همکاری لازم را داشته و موارد مشکوک را به پلیس 110 اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین