کد خبر: ۳۵۰۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

نامزدهای لیست 1+5 مشخص شدند/ خوش چهره سرلیست شد

نامزدهای حاضر در لیست ابتکاری 1+5 که پیش از این محمد خوش چهره از آن خبر داده بود، مشخص شدند.
آفتاب‌‌نیوز : در پوستر منتشر شده از این لیست انتخاباتی، محمد خوش چهره به عنوان سر لیست این گروه 6 نفره قرار گرفته و علی مطهری، احمد توکلی، حسن سبحانی، علیرضا محجوب و حسین شیخ الاسلام 5 عضو دیگر این گروه را تشکیل می دهند.

شایان ذکر است به جز احمد توکلی، نماینده فعلی تهران که در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار داد، 5 عضو دیگر این لیست اعضای فهرست انتخاباتی "صدای ملت" هستند.

در این پوستر همچنین به تخصص این نامزدها نیز اشاره شده است و شعار آن «صراحت، شجاعت، تدبیر و عقلانیت» انتخاب شده است.

محمد خوش چهره برای اولین بار درخبرآنلاین خبر تشکیل این فهرست را اعلام کرده و گفته بود: «با توجه به درک صحیح از محیط ملی و فراملی و به استناد مطالبات مردم و نظام، ضرورت حضور افرادی که در راستای مصالح و منافع ملی تاثیر گذار باشند و نقش تعیین کننده در تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها بويژه در تنقیح قوانین داشته باشند و همچنین با توجه به کاستی هایی که در نوع انتخاب و معیارهای حاکم بر لیست های اصلی شاهد بودیم، ارائه لیستی تکمیلی که پاسخ گوی نیاز مردم در انتخابات آتی باشد را ضروری دیدیم. از این رو  لیستی تحت عنوان 1+5 با حضور نامزدهایی کارآمد به منظور کمک به لیست های ارائه شده، انتخاب و به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، این نماینده مجلس هفتم اظهار کرد: 1+5 ترکیبی با محوریت افراد خوشنام، توانمند، دلسوز، مردمی و دارای تخصص اقتصادی است که آزمون خود را در مقاطع مختلف در سلامت، پاکدستی، ضد فساد بودن، شجاعت، دلسوزی، علاقه مندي به پیشرفت کشور، آشنایی با درد مردم و داشتن درک مناسب از مشکلات اقتصادی و معیشتی و معضلات اجتماعی مردم پس داده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین