کد خبر: ۳۵۰۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

انصراف 15 نفر از کاندیداهای مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
"حمید ذکااسدی" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تاکنون 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و تا امروز 132 نفر در صحنه رقابت باقی مانده اند.

وی بیان کرد: سه نفر از کاندیداها در استان کرمان قبل از 28 بهمن ماه 94 انصراف دادند که دو نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه و یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: از 28 بهمن ماه 94 نیز تا دیروز 2 اسفند ماه 94 نیز هشت نفر انصراف دادند که دو نفر از حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، سه نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، یک نفر از حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور بودند.

ذکااسدی اضافه کرد: از دیروز تا امروز نیز چهار نفر انصرافی داشتیم که یک نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، یک نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، یک نفر از حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج انصراف داده اند.

وی عنوان کرد: 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و 132 نفر تا امروز در صحنه رقابت باقی مانده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز کرد: توصیه ما به کاندیداها و هواداران آنها این است که در نصب بنرها، پوسترها و عکس های تبلیغاتی روال قانونی اعلام شده را رعایت کنند.

ذکااسدی تاکید کرد: کاندیداها و هواداران آنها توجه داشته باشند، تخلفات در فضای مجازی هم توسط مقامات مسئول پیگیری می شود و در صورت تخلف طبق موازین قانونی رسیدگی به عمل می آید.

وی خاطرنشان کرد: طی چهار روزی که از آغاز تبلیغات مجلس شورای اسلامی می گذرد، تبلیغات در سطح استان کرمان با رعایت اصول منشور اخلاق انتخاباتی توسط گروه های سیاسی و شخصیت ها انجام شده و مشکلی گزارش نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین