کد خبر: ۳۵۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۴ - ۲۲:۵۷

انتقاد خبرنگاران پارلمانی از بی ضابطه بودن اعطای هدیه رئیس جمهوری

آفتاب‌‌نیوز : در این نامه آمده است: «احتراماً همانگونه که مستحضرید اخیراً وزارت ارشاد فرهنگ اسلامی اقدام به توزیع هدیه یک میلیون دلاری رئیس جمهوری میان خبرنگاران رسانه های گروهی سراسر کشور کرده است. آخرین اخبار حاکی است تاکنون در این زمینه به تعداد محدودی از خبرنگاران، این هدیه که مبلغ آن سه میلیون ریال (سیصد هزار تومان) است پرداخت شده است.
اما از آنجایی که ملاک انتخاب خبرنگاران برای دریافت هدیه نقدی رئیس جمهوری مشخص نیست و در این میان بسیاری از خبرنگاران وجود دارند که علیرغم چندین سال سابقه روزنامه نگاری حتی نام آنان هم برای دریافت این مبلغ در لیست انتظار قرار ندارد. لذا امضاء کنندگان این نامه که جمعی از خبرنگاران پارلمانی هستند از کمیسیون فرهنگی و شخص جنابعالی به عنوان رئیس این کمیسیون تقاضا داریم در این خصوص پیگیری های لازم را انجام دهید و مشخص نمایید این هدایا تاکنون به کدام خبرنگاران و براساس چه معیاری پرداخت شده است تا از اجحاف احتمالی به خبرنگاران مستحق دریافت هدیه جلوگیری بعمل آید.
گفتنی است سید محمد خاتمی در هنگام تصدی ریاست جمهوری هدیه یک میلیون دلاری برای خبرنگاران در نظر گرفته بود که تاکنون این هدیه در اختیار خبرنگاران قرار نگرفته است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین