کد خبر: ۳۵۳۰۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

حمایت یک خبرگزاری اصولگرا از اظهارات توهین‌آمیز قاضی‌پور علیه زنان و حمله به اصلاح‌طلبان

فارس می‌نویسد: این رسانه‌ها اظهارات قاضی‌پور در یک جمع خصوصی هواداران را به عنوان توهین تُرک‌ها به فارس‌ها قلمداد کرده و درصدد راه‌اندازی یک جبهه‌بندی قومی-جغرافیایی به این بهانه علیه اصولگرایان هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری فارس در خبری با عنوان "ادامه تلاش اصلاح‌طلبان برای لاپوشانی بداخلاقی های انتخاباتی"، و "وقتی جوک سخیف خاتمی علیه آذری زبان ها فراموش می شود"، به حمایت از نماینده ارومیه که اخیرا اظهارات توهین‌‌آمیزی درباره مجلس و زنان از وی در فضای مجازی منتشر شده پرداخته و نوشته است: رسانه‌های اصلاح‌طلب در ادامه تاکتیک سرپوش گذاشتن بر توهین صریح یکی از چهره‌های شاخص حزب کارگزاران به شهرستانی‌ها، اخیراً اظهارات نادر قاضی‌پور در جمع گروهی از هواداران خود را بهانه‌ای برای دادن آدرس عوضی درباره بداخلاقی انتخاباتی کرده‌اند.

به گزارش آفتاب، این خبرگزاری در توجیه اظهارات این نماینده مجلس نوشته است: رسانه‌ها و کانال‌های اصلاح‌طلب در ادامه تاکتیک سرپوش گذاشتن بر توهین صریح یکی از چهره‌های شاخص حزب کارگزاران به شهرستانی‌ها، اخیراً اظهارات نادر قاضی‌پور منتخب اول مردم ارومیه در جمع گروهی از هواداران خود را بهانه‌ای برای دادن آدرس عوضی درباره بداخلاقی انتخاباتی کرده‌اند.

فارس می‌نویسد: این رسانه‌ها اظهارات قاضی‌پور در یک جمع خصوصی هواداران را به عنوان توهین تُرک‌ها به فارس‌ها قلمداد کرده و درصدد راه‌اندازی یک جبهه‌بندی قومی-جغرافیایی به این بهانه علیه اصولگرایان هستند. گفتنی است چندی پیش، انتشار یک فایل از جوک سخیف سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات درباره مردم اردبیل و آذری زبان‌های کشور موجب بروز واکنش‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی شد، اما رسانه‌های اصولگرا در راستای مصالح کشور و دامن نزدن به جبهه‌بندی‌های قومی، استفاده سیاسی از این موضوع نکردند، ولی گویا برای جبهه اصلاحات هدف وسیله را توجیه می‌کند و از هر ابزاری برای پیش‌بُرد اهداف سیاسی خود استفاده می‌برند.

در همین حال، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس نهم و منتخب مردم این حوزه انتخابیه در مجلس دهم بامداد پنج‌شنبه در اینستاگرام خود در واکنش به این اعتراضات نوشت: بیدی نیستم که با این بادها بلرزم! مواضعم را عوض نمی‌کنم! من از حرف‌هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذرخواهی می‌کنم، چرا که اصلاً روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم‌هایی که در مجلس شرایط به نفع‌شان نبوده است. ما مذهبی هستیم و با سه چهار تا پیام تلگرام تکان نمی‌خوریم، عده‌ای می‌خواهند مرا تخریب کنند، چرا که من سرباز و نوکر ولایتم. ولی باید بدانند سرباز امام خامنه‌ای «مدظله العالی» بیدی نیست که با این بادها بلرزد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
2
10
خبرگزاری .. جایگاهش در بین مخاطبان تضعیف شده از بس سخنان جانب دارانه وغیر واقع منتشر میکند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
مگر جایگاهی داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین