کد خبر: ۳۵۳۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
دبیر ستاد انتخابات کشور:

آغاز به کار مجلس دهم از هفت خرداد 95/شروع به کار مجلس خبرگان در اختیار هیات رئیسه آن است

دبیر ستاد انتخابات کشور آغاز بکار منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از هفتم خردادماه سال 95 اعلام کرد و درباره پنجمین دوره مجلس خبرگان نیز گفت: زمان آغاز بکار منتخبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اختیار هیات رییسه این مجلس است.
آفتاب‌‌نیوز : علی پورعلی مطلق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: تاریخ آغاز بکار مجلس پنجم خبرگان رهبری اسفندماه بود که مجلس فعلی آن را تمدید کرد و تعیین زمان اجلاس بعدی در اختیار این مجلس است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس خبرگان رهبری قانون گذار است و در خصوص قانون انتخابات خود، تصمیم گیری می کند؛ تعیین زمان آغاز بکار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر عهده این مجلس است.

به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد که مردم ایران اسلامی مشارکت 62 درصدی را به ثبت رساندند.

تمامی اعضای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در انتخابات هفتم اسفندماه انتخابات شدند و برای مجلس دهم شورای اسلامی نیز 221 نماینده انتخاب و 69 نماینده دیگر در مرحله دوم از بین 138 نامزد انتخاب می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین