کد خبر: ۳۵۳۸۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

پرداخت 55 میلیون تومان بیمه به هر نفر از حادثه دیدگان فاجعه منا

مدیرعامل بیمه ایران گفت: متوسط نرخ ضریب نفوذ بیمه در دنیا 6.2 است که این رقم در کشور ما 1.2 است.
آفتاب‌‌نیوز : در نشست هم اندیشی بیمه ایران که امروز صبح در محل وازارت اقتصاد برگزار شد، سید عباس حسینی مدیرعامل بیمه ایران به تشریح عملکرد این بیمه در سال جاری و تشریح چشم انداز سال آینده پرداخت.

وی گفت: شعار بیمه ایران منبعث از برنامه های راهبردی آن است و در ابن برنامه راهبردی قصد داریم به بیمه اول در منطقه تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد صنعت بیمه کشور در بیمه ایران قرار دارد،اظهار داشت: در سال ۹۴قرارداد بیمه مکمل خانواده های جانبازان را حفظ کردیم و در۱۰ ماهه سال ۹۴ حدود ۱۵ میلیون فقره بیمه ایران فروخته شده است.

حسینی ادامه داد: ۷ هزار و ششصد میلیون تومان مجموع درآمدهای ما در سال 94 بوده که این میزان ۱۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

مدیرعامل بیمه ایران گفت: متوسط سرانه بیمه ای در استان تهران با مبلغ ۲۲۵ هزارتوان بیشترین و در سیستان بلوچستان با ۳۵ هزار تومان بود.

او با بیان اینکه  در سال ۹۴ ، ۴ هزار و هشتصد میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم که این رقم رشد ۱۰ درصدی دارد،عنوان کرد: علیرغم تمام تنگناها توانستیم حق بیمه های معوقه و موضوع قرارداد بنیاد شهید تامین اعتبار کنیم.

حسینی یکی از بزرگترین قراردادهای بیمه ایران را قرارداد با  بنیاد شهید عنوان کرد و گفت: در مورد پرونده بیمه توسعه که بحران های بسیاری را ایجاد کرد، شورایعالی بیمه کشور مقررکرد که بیمه ایران تمام اموال و دارایی های این بیمه را در اختیار بگیرد.

او افزود: در خصوص سایر پرونده ها در سال ۹۴بیمه مرکزی حدود۲ هزار میلیارد تومان در اختیار بیمه ایران قرار داد  که برای حل این پرونده ها در بیمه توسعه، اسناد بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از املاک به بیمه ایران منتقل شد و همچنین ۳۸۰ میلیارد تومان وجه نقد به بیمه گذاران بیمه توسعه پرداخت شد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به فاجعه منا و  بیمه حجاج،یادآور شد:بیمه حجاج این حادثه به عهده بیمه ایران بود و بخش زیادی از خسارات زیان دیدگان حدود ۵۵ میلیون تومان به هر نفر پرداخت شد.

براساس این گزارش در بخش پایانی این نشست، از سامانه سدا( سامانه درمان الکترونیک) رونمایی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین