کد خبر: ۳۵۴۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

آیت‌الله یزدی: گاهی منبر و ریاست گوش ما را می‌گیرد

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: باید حواس‌مان باشد که ریاست و موقعیت باعث بسته شدن گوش شنوایمان نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله محمد یزدی پیش از ضیافت شام نوزدهمین اجلاسیه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: اگر گوش شنوا باشد، از همه چیز کائنات می‌توان صدای خداوند را شنید. گاهی منبر و محراب، ریاست، یار امام خوش آمد، 4 تالیف و کتاب و مصاحبه و تعارف گوش ما را می‌گیرد و حواس‌مان به ریاست و موقعیت‌مان پرت می‌شود، که باید مواظب باشیم این اتفاقات باعث بسته شدن گوش شنوایمان نشود.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، وی همچنین بیان کرد: امیدواریم خداوند گوش همه ما را شنواتر کند و هیچ چیز نتواند مانع شنیدن صدای پروردگارمان باشد. اگر این مساله را تقویت کنیم زندگی آسان، لذت‌بخش و آرام می‌شود اما مقداری دلبستگی به شئون دنیوی باعث دعواها و بگومگوها خواهد شد.

یزدی در پایان با تسلیت درگذشت آیت‌الله مرحوم واعظ طبسی، گفت: به آقای رییسی که تولیت آستان قدس به ایشان محول شده، تبریک می گویم. آستان قدس رضوی طبق فرموده مقام معظم رهبری مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی و به خاطر وجود امام رضا (ع) یک مرکز معنوی است.

در این ضیافت آیات محمد یزدی، محمدعلی موحدی کرمانی، مرتضی مقتدایی، موسوی جزایری، سیدهاشم حسینی بوشهری،‌ هاشم هاشم‌زاده هریسی، سید احمد خاتمی و حجج اسلام سید ابراهیم رییسی، قربانعلی دری نجف‌آبادی و ... حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین