کد خبر: ۳۵۴۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
رییس پلیس تهران بزرگ:

حل مشکل دستفروشان پایتخت در48 ساعت آینده/هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال ایام نوروز مهمان پلیس هستند

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به طرح ضربتی ساماندهی دستفروشان گفت: مشکل بساط گستران و دستفروشان پایتخت ظرف 48 ساعت آینده با هماهنگی شهرداری و استقرار این افراد در مکان های تعیین شده حل می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حسین ساجدی نیا روز چهارشنبه با اشاره به اقدامات پلیس در خصوص جمع آوری دستفروشان پایتخت در جمع خبرنگاران افزود: با هماهنگی شهرداری تهران 50 نقطه برای استقرار و فعالیت دستفروشان درنظرگرفته شده است.
وی با اشاره به جمع آوری دستفروشان محدوده خیابان جمهوری در شب گذشته، گفت: دستفروشان این محدوده با هماهنگی مسئولان شهری به صورت موقت تا پایان سال جاری به پارک دانشجو منتقل می شوند.

* هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال ایام نوروز را مهمان پلیس خواهند بود
رئیس پلیس پایتخت در خصوص تمهیدات اندیشه شده برای چهارشنبه آخر سال نیز گفت : مبنای کار پلیس برای برگزاری آئین سنتی چهارشنبه آخرسال، طرح کوچه محوری است، بدین مفهوم که مردم درکنار محل زندگی خود فرارسیدن ایام نوروز را جشن بگیرند.
سردارساجدی نیا با تاکید براینکه هیچ محدودیت ترافیکی همزمان با شب چهارشنبه آخر سال در تهران اعمال نمی شود افزود: اما پلیس از ایجاد آتش و هرگونه هنجارشکنی در معابر اصلی و پارک ها که موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می شود، جلوگیری می کند.
وی خاطر نشان کرد: درهمین ارتباط نیروهای پلیس همراه و همگام با مردم برای حفظ وامنیت بیشتر درمناطق مختلف پایتخت حضور فعالی خواهند داشت.
وی از والدین درخواست کرد که برای چهارشنبه آخرسال نظارت کافی برفرزندان خود داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث و اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.
سردار ساجدی نیا با بیان اینکه پلیس برای ایجاد شور و نشاط در جامعه همراه و همگام با مردم است اظهار کرد: البته نیروی انتظامی براساس خواست مردم با هنجارشکنانی که به بهانه چهارشنبه آخرسال قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشته باشند، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.
به گفته رییس پلیس پایتخت، متخلفانی که در این راستا توسط پلیس بازداشت شوند، تا پایان 15 فروردین مهمان پلیس و محاکم قضائی خواهند بود.
سردارساجدی نیا درخصوص بحث مبارزه با توزیع کنندگان مواد محترقه نیز گفت: رویکرد پلیس در این زمینه مبارزه با توزیع کنندگان عمده این مواد خطرناک و غیرمجاز است و امسال نسبت به سال گذشته شاه کاهش چشمگیر قاچاق و فروش مواد محترقه در سطح پایتخت هستیم.

* ایجاد پلیس اطفال در کلانتری های پایتخت

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در آئین دادسرای کیفری بحث ایجاد پلیس اطفال لحاظ شده است، گفت: این واحد در تمامی کلانتری های پایتخت ایجاد و مجرمان زیر 17 سال به این واحد ارجاع داده می شوند.
وی یاد آورشد: خوشبختانه در حوزه اطفال مجرم به معنای شناخته نداریم و این یک موضوع حداقلی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین