کد خبر: ۳۵۵۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

پایان فصل کابوس‌وار چلسی با حذف از جام حذفی

چلسی با شکست دو بر صفر در خانه اورتون از جام حذفی انگلیس حذف شد تا فصل کابوس‌وار برای آبی های لندن خیلی زود به پایان برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در یک دیدار از جام حذفی انگلیس دو تیم اورتون و چلسی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه نخست چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت ولی در غیاب جان تری و کورت زوما همچنان با ضعیف دفاعی روبرو بود. در نیمه دوم دیگو کاستا یک موقعیت حساس گل را از دست داد تا در ادامه روملو لوکاکو به زیبایی روی اشتباه گری کیهیل و تیبو کورتوا دروازه چلسی را باز کند. در ادامه نیز لوکاکو بار دیگر برای اورتون گلزنی کرد تا نشان دهد چلسی چه بازیکن ارزشمندی را از دست داده است.

شیطنت و بازی خشن دیگو کاستا در ادامه باعث شد این بازیکن کارت قرمز داور را روبروی چشمان خود ببیند. همچنین گرت بری نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا این دیدار با برتری 2 بر صفر اورتون به پایان برسد تا فصل به بدترین شکل ممکن برای چلسی به پایان برسد.

چلسی این هفته با شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان نیز کنار رفت.

به گزارش ایسنا، فرهاد مشیری سهامدار ایرانی اورتون نیز برای اولین بار در ورزشگاه حاضر بود و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین