کد خبر: ۳۵۵۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اتهامات "احسان مازندرانی"

وکیل مدافع احسان مازندرانی، گفت: رسیدگی به اتهامات موکلم در شعبه 28 دادگاه انقلاب پایان یافت و فردا (دوشنبه)آخرین لایحه دفاعی خود را به دادگاه تحویل خواهیم داد.
آفتاب‌‌نیوز : سیدمحمود علیزاده طباطبایی در رابطه با دادگاه احسان مازندرانی، مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان، گفت: هفته گذشته و در تاریخ 18 و 19 اسفندماه دو جلسه رسیدگی به اتهامات موکلم در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست مقیسه برگزار شد.

وی ادامه داد: در دادگاه آخرین دفاعیات از موکلم اخذ شد و فردا قرار است آخرین لایحه دفاعی خود را به دادگاه تحویل دهیم.

وکیل مدافع احسان مازندرانی، خاطرنشان کرد: موکلم بیش از 30 جلسه مورد بازجویی قرار گرفته که فقط در یک جلسه در رابطه با اتهاماتش مورد بازجویی قرار گرفته و مابقی جلسات بازجویی طبق گفته‌های خودش هیچ ارتباطی به اتهاماتش نداشته است.

علیزاده طباطبایی در رابطه با اتهامات موکلش، گفت: احسان مازندرانی به اتهام «اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام» از آبان‌ماه امسال بازداشت شده است.

وی با بیان این‌که «در پرونده موکلم بحث نفوذ مطرح نبوده است» تصریح کرد: نه در قرار مجرمیت و نه در کیفرخواست در پرونده موکلم بحث اینکه وی عامل نفوذی بیگانه باشد مطرح نشده است.

طباطبایی در رابطه با عیسی سحرخیز یکی دیگر از موکلانش، گفت: دادگاه موکلم به دلیل بیماری قلبی که داشتند تجدید شد و در حال حاضر وی در بیمارستان قلب بستری است.

وکیل مدافع عیسی سحرخیز در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال 94 دادگاه وی برگزار می‌شود؟ گفت: با توجه به وضعیت جسمی موکلم بعید می‌دانم تا پایان امسال دادگاهی برای رسیدگی به اتهاماتش برگزار شود.

به گزارش ایسنا، علیزاده طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: حق ما برای شکایت از رسانه‌هایی که نسبت به عیسی سحرخیز و احسان مازندرانی توهین، افترا و نشر اکاذیب را منتشر کردند، محفوظ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین