کد خبر: ۳۵۵۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

بانک صادرات سال جدید را با اجرای طرح هفت سین سپهر آغاز می کند

​با هدف پاسداشت آیین های ملی و مشارکت کودکان و نوجوانان در چرخه فعالیت های اقتصادی کشور بانک صادرات ایران مبادرت به فعال سازی طرح هفت سین سپهر نموده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران،  بر پایه طرح هفت سین سپهر  که از سوی باشگاه مشتریان این بانک طراحی و ارایه شده است امتیازات حساب های ریالی کلیه مشتریان زیر ١٨ سال  که  در بهار سال ٩٥  اقدام به افتتاح حساب و یا افزایش موجودی خود کنند محاسبه می شود و ما به ازای امتیاز کسب شده از شانس برنده شدن یک دستگاه خودرو سورن، هفت سفر جهانگردی،هفت سپرده گنجینه سپهر به ارزش سی میلیون ریال، سکه بهار آزادی و هفت سپرده بلند مدت در قرعه کشی برخوردار می شوند.

این گزارش می افزاید مبنای محاسبه سن مشمولیت طرح از آغاز اجرا تا پایان دوره آن می باشد و متولدین اول فروردین ١٣٧٧ تا پایان طرح می توانند در قرعه کشی شرکت نمایند.

حسابهای ٩ گانه قرض الحسنه پس انداز ریالی،سپرده های کوتاه مدت ریالی عادی، سه، شش و ٩ ماهه،،سپرده  های کوتاه مدت ریالی ویژه و بلند مدت ریالی ، برکت سپهر و گنجینه سپهر  مشمول این طرح می باشند.

آیین قرعه کشی برای تعیین برندگان طرح هفت سین سپهر هفده تیر ماه سال آینده همزمان با عید سعید فطر برگزار می شود.

شایان ذکر است امکان مشاهده امتیازهای کسب شده توسط ذینفعان طرح هفت سین سپهر پس از ثبت نام در سایت باشگاه مشتریان به آدرس club.bsi.irوجود دارد.

گفتنی است بانک صادرات ایران همواره ترویج و گسترش فرهنگ بانکداری در میان اقشار مختلف جامعه را در زمره رسالت های خود قرار داده و طرح هفت سین نیز در جهت آشنایی بیشتر آینده سازان کشور با مفاهیم بانکی و ایفای نقش موثر تر آنها در فعالیت های اقتصادی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین