کد خبر: ۳۵۵۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
ستاری خبر داد

بازگشت 130 نخبه به کشور طی یک سال گذشته

معاون علمی و فنی رییس جمهور از آمادگی این معاونت برای بازگشت نخبگان به کشور و همچنین ایجاد تسهیلات برای آنها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر سورنا ستاری در حاشیه رونمایی از کتاب «عملکرد نظام مراقبت از خون» که در سازمان انتقال خون برگزار شد، با اشاره به بازگشت 130 نخبه طی یک سال گذشته و بعد از راه‌اندازی سامانه بازگشت نخبگان به کشور گفت: هدف از این سامانه برگرداندن نخبگان نیست؛ بلکه ایجاد یک ارتباط مناسب در خارج از کشور است. برای کسانی که می‌خواهند زندگی خود را به داخل منتقل کنند، تسهیلاتی در نظر گرفته‌ایم و این روند نیز به خوبی در حال انجام است و به صورت تصاعدی این آمار بالا می‌رود.

وی افزود: ما تبادلات خوبی با خارج از کشور در حوزه‌های بیوتکنولوژی تجهیزات پزشکی، سلول‌های بنیادی و... داشته‌ایم که در آینده بیشتر می‌شود. همچنین از استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و پژوهشکده‌ها برای انجام مطالعات و پژوهش سازمان‌ها استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، معاون علمی و فنی رییس جمهور درخصوص عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان در سال 94 گفت: در حال حاضر 2300 شرکت دانش‌بنیان در کشور داریم که می‌توانند عدد قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی کشور را تامین کنند. سال گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت گسترده‌ای در این حوزه داشته است و به صورت تصاعدی در این زمینه پیشرفت می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
من باور ندارم که حتی یکنفر هم به ایران برگردد اگر نخبه ای موفق به رفتن شود شاید مجذوب جاذبه های فرنگ نشود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین