کد خبر: ۳۵۵۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

روحانی: کسانی که پرونده موشکی ایران را به شورای امنیت بردند، نا‌امید برگشتند/"بهار" باید روز آشتی همه احزاب و گروه‌ها باشد

در سال ۹۴ شاهد باران پر برکت الهی و سربلندی ملت در برجام بودیم و مردم در هفت اسفند حماسه آفریدند.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس جمهور با بیان اینکه بهار پیام میانه‌روی و صلح همراه با خود دارد و باید همه صمیمیت خود را نشان دهیم، تاکید کرد: بهار باید روز آشتی همه احزاب و گروه‌ها باشد. باید بهار سال رفاقت باشد.

به گزارش  ایلنا، حسن روحانی پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شکر می‌کنیم که در روزهای پایانی سال 94 را پشت سرمی‌گذاریم.

وی ادامه داد: در سال ۹۴ شاهد باران پر برکت الهی و سربلندی ملت در برجام بودیم و مردم در هفت اسفند حماسه آفریدند.

دنیا تعامل سازنده با ما را باور کرده است


رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه بهار پیام میانه‌روی و صلح همراه با خود دارد و باید همه صمیمیت خود را نشان دهیم، اظهار داشت: بهار باید روز آشتی همه احزاب و گروه‌ها باشد. باید بهار سال رفاقت باشد.

روحانی با بیان اینکه سال آینده برای توسعه بیشتر شرایط ما بهتر خواهد بود، تصریح کرد: ما بهاری را آغاز می‌کنیم که بانک و بیمه در تحریم نیست‏، می‌توانیم تجارت کنیم. قراردادهای مهمی امضا شده است. رابطه پولی با خیلی کشورها داریم و دنیا تعامل سازنده با ما را باور کرده است.

کسانی که پرونده موشکی ایران را به شورای امنیت بردند، نا‌امید برگشتند


وی با تاکید بر اینکه مردم ما از افراط به دور هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در منطقه شاهد رفاقت و توسعه باشیم. خوشحال هستیم کسانی که پرونده موشکی ما را به شورای امنیت بردند، نا‌امید برگشتند.

رئیس جمهور با بیان ایکه ما خود را برای روابط بهتر با دنیا آماده کرده‌ایم، ابراز داشت: فروش نفت ما در سال آینده به مرز دو میلیون بشکه در روز خواهد می‌رسید. شرایط با حضور مردم متفاوت است. از فضای عید برای آشتی و روابط بهتر استفاده کنیم تا روزهای آینده شادی‌آفرین باشد و فرزندان با طبیعت خود آشنا شوند.

روحانی افزود: ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی تشکیل شده است. من از مرزداران این مرز و بوم تشکر می‌کنم. خوشحالم در جلسه دولت، وزیر راه گفت در سوادکوه چند مسیر موقت باز می‌شود. دولت تلاش می‌کند تا جاده‌های مهم تا پایان 95 تکمیل کند. امیدوارم سال خوبی پیش‌رو باشد و نوروزی مبارک داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین