کد خبر: ۳۵۵۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴

عیادت نماینده ویژه وزیر بهداشت از مصدومان حادثه انفجار بازار

نماینده ویژه وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از بررسی وضعیت مصدومان حادثه انفجار بازار تهران، اظهار داشت: از 25 مصدوم انتقال داده شده، تا کنون 5 نفر به اتاق عمل منتقل شدند و مقدمات انتقال 2 نفر دیگر از مصدومان به اتاق عمل نیز فراهم شده است.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر علی جعفریان با اشاره به فعالیت اتاق عمل این بیمارستان با تمام ظرفیت، خاطرنشان کرد: تیم های پزشکی لازم مانند متخصصان طب اورژانس، ارتوپدی، جراحی عمومی، عروق و بیهوشی در بیمارستان حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: در بازدیدی که از بخش اورژانس و اتاق عمل داشتم، اقدامات درمانی جراحی برای 3 مصدوم انجام شده و 2 مصدوم دیگر به اتاق عمل منتقل شدند و بخش عمده ای از مصدومیت ها سطحی است که صدمات جزیی و یا سوختگی هایی در اعضای بدن دارند و آسیب ها جدی نیست.

دکتر جعفریان با بیان اینکه اورژانس بیمارستان سینا به منظور ارائه خدمات بهتر به مصدومان این حادثه تقویت شده است، افزود: خوشبختانه تمامی اقدامات درمانی اولیه انجام شده است البته این حادثه ناگوار بود و خانواده های مصدومان نیز در بیمارستان حضور دارند حتی در یک مورد، تمام اعضای یک خانواده مانند پدر، مادر و فرزندی که در حال خرید بودند، مصدوم شدند.

نماینده ویژه وزیر بهداشت از درخواست برخی از بیماران و همراهان برای تسریع در روند درمانی آنها خبر داد و گفت: به آنها اطمینان دادیم که اقدامات درمانی لازم به خوبی در حال انجام است و جای نگرانی نیست و بیمارستان های مشخص شده در تهران، با تمام ظرفیت به مصدومان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش ایسنا، دکتر جعفریان در پایان در خصوص ترخیص این مصدومان نیز گفت: احتمال ترخیص حداقل 4 نفر از مصدومان تا پایان شب وجود دارد و سایرین نیز به دلیل ملاحظات پزشکی ممکن است امشب را در بیمارستان باشند و به عمل جراحی نیاز داشته باشند. به جز 5 نفری که در اتاق عمل هستند، حداقل 10 مصدوم دیگر نیز برای ادامه درمان در بیمارستان خواهند ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین