کد خبر: ۳۵۶۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

انتقاد ایران از حضور چهره‌های تروریستی در ژنو و تلاش برای حضور در مذاکره

معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با نماینده سازمان ملل در امور سوریه، از حضور برخی چهره‌های شناخته شده تروریستی در ژنو و تلاش برای حضور در میز مذاکره انتقاد کرد و آن را برای مذاکرات سیاسی حل بحران سوریه مضر عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین امیر عبداللهیان در گفت‌و‌گوی تلفنی با «استفان دمیستورا» آخرین تحولات مذاکرات سیاسی سوریه را بررسی و در این باره تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان با مثبت دانستن تلاش‌های نماینده دبیرکل برای کمک به حل سیاسی بحران، تمرکز بر مذاکره و گفتگوهای سوری- سوری را با اهمیت دانست.

او همچنین بر ضرورت توجه بیشتر به ارسال کمک‌های انسان دوستانه به سراسر سوریه تاکید و خواستار تسریع ارسال کمک‌های انسانی به شهرهای فوعه و کفریا شد که همچنان تحت محاصره تروریست‌ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا، دی میستورا نیز با قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و حمایت از راه حل سیاسی، روند مذاکرات ژنو را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مذاکرات با وجود چالش‌های موجود تا سه شنبه آینده ادامه خواهد یافت.

او گزارشی از مذاکرات جاری ارائه داد و بر تلاش بیشتر سازمان ملل در ارسال کمک‌های انسان دوستانه برای مردم سوریه تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین