پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۳۵۷۰۴۷
۱۲:۱۶
۱۳۹۵/۰۱/۰۷

امریکا در موقعیتی نیست که شهروندان ایران را در موضع اتهام قرار دهد

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به صدور کیفرخواست وزارت دادگستری آمریکا علیه هفت شهروند ایران به اتهام حملات سایبری تاکید کرد: دولت ایالات متحده در موقعیتی نیست که شهروندان دیگر کشورها و از جمله ایران را بدون ارائه دلایل مستند در موضع اتهام قرار دهد.
۱۲:۱۶
۱۳۹۵/۰۱/۰۷
به گزارش آفتاب نیوز،
 حسین جابری انصاری گفت: جمهوری اسلامی ایران که خود از حملات پیچیده سایبری مورد حمایت برخی دولتها آسیب های فراوانی متحمل شده، همواره پیشتاز تلاشهای دسته جمعی بین المللی برای مقابله با جرایم سایبری بوده و بر ضرورت قاعده مند کردن فضای سایبری با نظارت همه دولتها تاکید داشته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه اقدامات مخاطره آمیز در فضای سایبری را در دستور کار نداشته و از این قبیل اقدامات حمایت نمی کند. دولت ایالات متحده که با حملات سایبری علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران میلیون ها انسان بی گناه را با خطر یک فاجعه زیست محیطی مواجه کرده بود، در موقعیتی نیست که شهروندان دیگر کشورها و من جمله ایران را بدون ارائه دلایل مستند در موضع اتهام قرار دهد.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
شهروند سخنگو اتهام
ارسال پیام
captcha