کد خبر: ۳۵۷۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

سیل و آبگرفتگی در روستاهای زنجان

جاری شدن سیل و آبگرفتگی در روستاهای گلیجه در مسیر زنجان - تهم - چورزق و خانچای و سولی چای در جاده زنجان - طارم، منازل مسکونی و جان روستاییان را در معرض تهدید و خطر قرار داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بارش باران سیل آسا و همچنین آبگرفتگی شامگاه یکشنبه در روستای گلیجه در کیلومتر 35 مسیر ارتباطی زنجان - تهم - چورزق خسارت وارد کرد.

غفور آقاجانلو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ریزش باران و آبگرفتگی باعث شد تا پنج دستگاه از ساختمان های مسکونی در این روستا در حالت تخریب قرار گیرد و غیرقابل سکونت شود.

وی اظهار کرد: امدادگران این جمعیت که بیم تخریب این پنج منزل مسکونی را می دادند شبانه نسبت به برپایی چادر موقت اقدام کردند تا ساکنین این خانه ها در این چادرها اسکان یابند.

آقاجانلو اظهار کرد: در این روستا 65 خانوار زندگی می کنند که سقف اغلب منازل به دلیل ریزش باران به شدت چکه می کرد و به همین دلیل امدادگران هلال احمر اعزامی به محل حادثه، توصیه و هشدارهای لازم را به روستاییان ارائه کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در روستاهای خانچای و سولی چای که در مسیر ارتباطی زنجان - طارم واقع هستند سیل و آبگرفتگی خسارت جزئی برجا گذاشت و خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین