آفتابنیوز : میانگین واریز قبوض خدمات شهری به صورت ماهیانه بالغ بر سه میلیون بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از رشد مطلوبی برخوردار شده است.
بانک صادرات ایران به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان اقدام به ایجاد و راه اندازی سامانه های متنوع و پیشرفته کرده است تا سهل الوصل بودن آنها منجر به ترغیب شهروندان به استفاده بیشتر از این نوع خدمات و فرهنگ سازی برای تحقق شعار زندگی سبز گردد.
این گزارش می افزاید با توجه به گسترش استفاده از تکنولوژی های ارتباطی روز در بخش های مختلف دستگاههای اجرایی، ارایه خدمات بانکداری متمرکز موجب تسهیل در پرداخت قبوض و جلوگیری از مراجعات مردم به شعب بانکها و کاهش ترافیک و آلودگی هوا شده و با توجه به گستردگی شبکه بانک صادرات در اقصی نقاط کشور همراستا با سیاستهای دولت برای تعمیم دولت الکترونیک گام های ارزنده ای برداشته است.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این رویکرد در سیاستهای راهبردی و اجرایی مدیران ارشد بانک صادرات تجلی یافته به گونه ای که پرداخت غیر حضوری قبوض و انجام فعالیت های مرتبط با بانکداری نوین به عنوان امتیاز منجر به کسب جوایز و پاداش به اعضای باشگاه مشتریان این بانک می گردد.