کد خبر: ۳۵۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۳۹

مسعود شجاعي: مي توانستيم هر سه امتياز مسابقه را بدست آوريم

آفتاب‌‌نیوز : هافبك تهاجمي تيم سايپا ضمن بيان مطلب فوق گفت: هر دو تيم از انگيزه بالايي برخوردار بودند، ما براي اين كه در كورس قهرماني با تيم هاي استقلال و پاس باقي بمانيم نياز به گرفتن امتياز كامل از اين بازي داشتيم و پرسپوليس هم به خاطر مسائل حاشيه اي كه براي آن به وجود آمده است، براي خروج از بحران به دنبال هر سه امتياز اين بازي بود.
وي افزود: ذوالفقارنسب قبل از بازي به ما گفته بود، با توجه به اين كه پرسپوليس با سيستم 2-5-3 بازي مي كند، بايد از كناره ها نفوذ كنيم و با استفاده از تاكتيك سانتر از جناحين قادر به باز كردن دروازه پرسپوليس خواهيم بود.
هافبك سايپا ادامه داد: متاسفانه بازيكنان ما نتوانستند در نيمه اول دستورات سرمربي را در زمين پياده كنند ولي با صحبت هايي كه در بين دو نيمه با ما انجام شد و همكاري نفرات تيم در نيمه دوم توانستيم كه دستورات سرمربي خود را به خوبي اجرا كنيم و حتي قادر بوديم كه بازي دو بر صفر باخته را با برد سه بر دو عوض كنيم كه متاسفانه در ثانيه هاي پاياني تير دروازه مانع از آن شد كه هر سه امتياز بازي را به دست آوريم.
شجاعي در پايان تاكيد كرد: بازيكنان تيم سايپا بايد از اتفاقات سال گذشته درس بگيرند زيرا كوچك ترين كم تجربگي و اشتباهي باعث خواهد شد كه شانس فراوان خود را براي كسب عنوان قهرماني، از دست بدهيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین