کد خبر: ۳۵۸۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

آمپولی که در اولین روز سال نو بلای جان مرد تهرانی شد/مرگ هولناک پس از 24 ساعت

فرزندان و اعضای خانواده یک مرد که در نخستین روز سال نو پس از مراجعه به پزشک و تزریق آمپول جان باخته است خواستار رسیدگی فوری مسولان وزارت بهداشت و پزشکی قانونی به این ماجرا شدند.
آفتاب‌‌نیوز : پسر اين مرد ضمن بیان جزئيات حادثه گفت: پدرم -احد شكري پور- 77 ساله - هيچ بيماري خاصي نداشت و به طور عادی زندگی می کرد.

به گزارش شفاآنلاین، روز 29 اسفند95 از صبح احساس كسالت مي كرد و با علايم سرماخوردگي به يك پزشك داخلي مراجعه كرد. ساعتي بعد وقتي به خانه برگشت پرسيدم چه شد که پدرم گفت : دكتر برايم يك آمپول كورتون تجويز كرد كه تزريق كردم.بعدهم قرص هايي كه دكتر داده بود را نيز خورد و خوابيد.

مرد جوان در ادامه گفت: صبح روز بعد كه نخستين روز عيد 95 بود پدرم ناگهان با كلافگي و احساس سوزش شديد در كمر و پاها از خواب بيدار شد.بعد هم به من گفت تمام بدنش مي سوزد.

وقتي هم به بدنش نگاه كردم در كمال ناباوري متوجه شدم از كمر به پايين تاول هاي بزرگي روي پوستش ايجاد شده و آثار خونمردگي شديد روي پوستش ديده مي شد. انگار که او را با آتش سوزانده بودند.

درحالی که به شدت ناراحت و متعجب بودیم ايشان را به بيمارستان سينا رسانديم.

بلافاصله هم پزشك، ايشان را معاينه و دستور بستري و انجام آزمايش هاي لازم را صادر كرد.

ساعتي بعد به ما گفتند كليه هاي پدرم از كار افتاده است. در حالي كه درمان ادامه داشت يك روز بعد ناگهان پدرم ايست قلبي كرد و جان باخت . درحالی که همه ما از شنيدن اين خبر شوكه شده بوديم وقتي علت مرگ را جويا شديم گفتند : در پرونده نوشته شده تزريق دارو!

همان روز به كلانتري بهارستان رفتيم و پرونده اي تشكيل داديم. بلافاصله جسد پدرم را به پزشكي قانوني منتقل كردند و پس از انجام كالبد شكافي جنازه را براي تدفين به ما دادند اما گفتند نتيجه را سه ماه بعد اعلام مي كنند.

وي در ادامه گفت: روزي كه در پزشكي قانوني بوديم خانواده چند تن از كساني كه فوت كرده بودند به ما گفتند كه علت مرگ عزيزان آنها نيز تزريق آمپول كورتون و پني سيلين بوده است.

پسر متوفي با اعلام اينكه براي شكايت از پزشك داخلي و پيگيري پرونده منتظر جواب قطعي پزشكي قانوني هستند به شفاآنلاین گفت: از آنجا كه تشخيص اوليه پزشكان تزريق آمپول و حساسيت دارويي بوده است پيگيري پرونده شكايتمان را به زمان دريافت جواب قطعي براي علت مرگ موكول كرده ايم.اما درعین حال ازمسولان وزارت بهداشت و پزشکی قانونی انتظار رسیدگی فوری به این موضوع را داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
1
خدا رحمت کنه ولی چرا از قبر مرحوم هم عکس 30 در 40 چاپ نکردید .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین